MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - Hjelp!
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Hjelp!

Post Reply Post Reply
Author
LarsR View Drop Down
Veteran
Veteran

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LarsR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hjelp!
    Posted: 06 mai 2007 at 22:10
Ser at mjmessen i Bergen skal arrangeres 6 og 7 oktober.

Er det høstferie i Bergen i den tiden?

Det er nesten aldri likens "ferieturnus" i Nordnorge som i resten av landet....
Mvh LarsR
NSB Nordlandsbanen 1958 - 2010
Back to Top
Per-Inge-2613 View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per-Inge-2613 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 mai 2007 at 22:11
Er enten første eller siste helg i høstferien tenker jeg...
MvH
Thomas Olsen
Back to Top
LarsR View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LarsR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 mai 2007 at 22:17
Hvis det er samtidig som her, skal man ikke se bort fra at en viss nordlæning tar seg en turLOL
Mvh LarsR
NSB Nordlandsbanen 1958 - 2010
Back to Top
Per-Inge-2613 View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per-Inge-2613 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 mai 2007 at 22:35
Hehe;) Tviler litt på at jeg tar turen selv, og jeg BOR i byen ;)
MvH
Thomas Olsen
Back to Top
traiNman View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote traiNman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 mai 2007 at 23:35
Det er alltid høstferie i Stavanger når det er messe i Bergen. Det er derfor jeg så sjelden kommer dit, da familien oftest ønsker å prioritere andre reisemål i ferien. (Og jeg som er oppvokst i området og kan bo hos min mor 10 minutters gange fra turnhallen.) Men i fjor klarte jeg det. Big%20smile

Petter

Edited by traiNman - 06 mai 2007 at 23:36
Back to Top
kokken View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kokken Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 mai 2007 at 09:23
hvor langt unna bergen togstasjon er denne turnhallen da???

mvh

kokken
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 mai 2007 at 10:08
Det er en tur med buss, men det går fint... Husker ikke nummer eller noe.

Jeg fikk tatt turen for første gang i fjor! Fin messe, noe annet enn hva som dukker opp på andre siden av fjellet. Tar nok turen i år og, hvis tid og leilighet inntreffer, mulig jeg skal på togtur til tyskland da.
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
SveinR View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SveinR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 mai 2007 at 10:13
Her finner man info om messen i Bergen.

Mvh

-SveinR

Det finnes en skiftetraktor til alt

Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 mai 2007 at 10:19
6. - 7. oktober.... noen uker før jeg får lappen... Ermm Får se om det blir noe i år, men neste år blir det en tur over fjelletBig%20smile
Hilsen Andreas.   
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 mai 2007 at 10:41
Originally posted by Andreas Andreas wrote:

6. - 7. oktober.... noen uker før jeg får lappen... Ermm Får se om det blir noe i år, men neste år blir det en tur over fjelletBig%20smile

Vil det si at du kommer kjørende for egen maskin til Larviksmessa 27.-28. oktober?Wink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 mai 2007 at 15:52
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Originally posted by Andreas Andreas wrote:

Vil det si at du kommer kjørende for egen maskin til Larviksmessa 27.-28. oktober?Wink

Fyller 24.oktober så vi får seWink... Blir vel neppe alene uansett siden fattern sikkert vil være med.... Men skal bli greit med lappen, gir mulighet til å være med på mye MJ-begivenheter som jeg ellers ikke kan stille på....

Hilsen Andreas.   
Back to Top
Ole P View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ole P Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 mai 2007 at 00:03
Hei der!

Bergensmessen er i slutten av høstferien. Hvordan finner du ut når det er høstferie rundt om i landet? Gå inn på en kommune i område du lurer på og søk på skoleruter enkelt og greit.

PS: Stavanger har høstferie uke 41 altså uken etter Bergen.

Som Svein R henviser til sjekk linken til NJK avd. Bergen.

Mvh Thumbs%20Uple
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.