Hjelp! |
Post Reply |
Author | ||
LarsR
Veteran Joined: 12 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 mai 2007 at 22:10 |
|
Ser at mjmessen i Bergen skal arrangeres 6 og 7 oktober.
Er det høstferie i Bergen i den tiden?
Det er nesten aldri likens "ferieturnus" i Nordnorge som i resten av landet....
|
||
Mvh LarsR
NSB Nordlandsbanen 1958 - 2010 |
||
Per-Inge-2613
Veteran Joined: 14 desember 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Er enten første eller siste helg i høstferien tenker jeg...
|
||
MvH
Thomas Olsen |
||
LarsR
Veteran Joined: 12 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hvis det er samtidig som her, skal man ikke se bort fra at en viss nordlæning tar seg en tur
|
||
Mvh LarsR
NSB Nordlandsbanen 1958 - 2010 |
||
Per-Inge-2613
Veteran Joined: 14 desember 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hehe;) Tviler litt på at jeg tar turen selv, og jeg BOR i byen ;)
|
||
MvH
Thomas Olsen |
||
traiNman
Veteran Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Det er alltid høstferie i Stavanger når det er messe i Bergen. Det er derfor jeg så sjelden kommer dit, da familien oftest ønsker å prioritere andre reisemål i ferien. (Og jeg som er oppvokst i området og kan bo hos min mor 10 minutters gange fra turnhallen.) Men i fjor klarte jeg det.
Petter Edited by traiNman - 06 mai 2007 at 23:36 |
||
kokken
Fremo og MjF medlem Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
hvor langt unna bergen togstasjon er denne turnhallen da???
mvh
kokken
|
||
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Det er en tur med buss, men det går fint... Husker ikke nummer eller noe.
Jeg fikk tatt turen for første gang i fjor! Fin messe, noe annet enn hva som dukker opp på andre siden av fjellet. Tar nok turen i år og, hvis tid og leilighet inntreffer, mulig jeg skal på togtur til tyskland da. |
||
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
||
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Her finner man info om messen i Bergen.
|
||
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
||
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
6. - 7. oktober.... noen uker før jeg får lappen... Får se om det blir noe i år, men neste år blir det en tur over fjellet
|
||
Hilsen Andreas.
|
||
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Vil det si at du kommer kjørende for egen maskin til Larviksmessa 27.-28. oktober?
|
||
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
||
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Fyller 24.oktober så vi får se... Blir vel neppe alene uansett siden fattern sikkert vil være med.... Men skal bli greit med lappen, gir mulighet til å være med på mye MJ-begivenheter som jeg ellers ikke kan stille på....
|
||
Hilsen Andreas.
|
||
Ole P
Medlem i MJF Joined: 28 september 2006 Location: Bergen Status: Offline Points: 194 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei der!
Bergensmessen er i slutten av høstferien. Hvordan finner du ut når det er høstferie rundt om i landet? Gå inn på en kommune i område du lurer på og søk på skoleruter enkelt og greit.
PS: Stavanger har høstferie uke 41 altså uken etter Bergen.
Som Svein R henviser til sjekk linken til NJK avd. Bergen.
Mvh le
|
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |