Pris på dette? Nsb 13.2132 |
Post Reply |
Author | |
nyern
Nykommer Joined: 15 april 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 april 2007 at 23:17 |
Hei jeg var på loftet i går kveld og fant fram noen gamle Lima tog.
Det var en eske Merke Lima Golden series med
Et Nsb lokmotiv 13.2131 100% som nytt
Tre NSb tog type 83 25534 100% som nytt.
Og en haug med skinner.
+ farts regulator.
Hva er verdien på dette sammlet?
Takker for svar
|
|
Er ny innen jernbane
|
|
JanT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 260 |
Post Options
Thanks(0)
|
Verdien er det en kjøper er villig til å betale. Disse settene er fra den første produksjonen til Lima og er ikke særlig forseggjort sammenliknet med dagens produkter.
Prøv å legge ut en annonse på MJ-Børsen:
|
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Om jeg ikke husker helt feil, lurer jeg på om nyprisen på dette startsettet var 800-900,- i sin tid.
Hva "secondhand" verdien er, vet jeg ikke. Edited by Roger - 16 april 2007 at 13:54 |
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ofte er "secondhand" verdien ca. halvparten av ny-verdien. Det er jo frihandel på det området, så det er jo bare å prøve og se hva du får for det, på nettauksjon f.eks...
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |