MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - har lært noe nytt
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

har lært noe nytt

Post Reply Post Reply
Author
einjen View Drop Down
Veteran
Veteran

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote einjen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: har lært noe nytt
    Posted: 12 april 2007 at 23:11
Jeg vet hva en foamer er.....
--

Einar Næss Jensen

Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk

http://einarblog.homemade.no/einarblog
Back to Top
Henning L View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Henning L Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 mai 2007 at 20:13
Originally posted by einjen einjen wrote:

Jeg vet hva en foamer er.....

Jepp, nå vet jeg litt om det, også. Akk ja. Og så en egen gruppe på Facebook for folk som misliker foamers, "agitt!

Jeg trodde lenge jeg var toginteressert, men det er jeg visst ikke. Eller, det er noen som er så over the top interessert der ute, at andres litt overfladiske hobbyinteresse blir helt ubetydelig!

Men jeg er jo egentlig mest interessert i modellbygging. Og i jernbanens systemer og funksjoner og folkene og miljøene og hvordan det virker og virket og hvordan og hvorfor jernbanen formet historien og landet.

Det får inte vara så mycket tåg att det stör, sa Krister Brandt, og det hadde han jammen rett i! De der togene kommer fort i vegen... Wink Liker dem best når de litt i bakgrunnen...

Men for all del, bare dyrk toget som var det livets mening, helt greit for meg, det! Det er bare når man setter eget og andres liv på spill at det blir galskap, og endel gjør visst det. Railfaning som risikosport?
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.