Lange innlegg |
Post Reply |
Author | |
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 april 2007 at 15:10 |
Et spørsmål om browser (tror jeg ) Siden IE takket for seg i forbindelse med siste oppdatering, har jeg konvertert til Firefox, og er i det meste fornøyd med det. Det skjer imidlertid underlige ting innimellom. F.eks. når det gjelder webloggen til morten.h. I hovedinnlegget hans ser jeg alt fram til og med 2 bilder etter ”Absinthe”-bildet. Deretter er det kun et langt, hvitt felt til slutten av innlegget. Alle kommentarinnlegg ser ut til å være på plass. Siden ingen andre har reagert, kan jeg jo mistenke at problemet ligger lokalt her. Er det noen som vet om det dreier seg om en innstilling e.l? |
|
Bjørn Egil
|
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har samme problem med Firefox. Og når jeg sammenligner med IE, så ser jeg at det er omtrent bare halvparten av bildene som vises i FF. Mulig det er en innstilling for hvor mange bilder Firefox kan vise på en side? Jeg ser heller ikke bildene i innleggene lenger ned på siden.
Mvh Heine |
|
KnuT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har også samme problem i Firefox, men kan se hele Mortens innlegg i Opera.
|
|
steppen
Veteran Joined: 30 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Og jeg kan slenge meg med på denne. Samme problem med Firefox 2.0.0.3, men kan se hele i IE.
Jeg har ikke reagert før fordi jeg trodde det var noe lokalt hos meg.. |
|
Mvh Stein
|
|
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Her er ett bilde for dere som ikke ser..... |
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har både Opera og Firefox liggende. Bruker Opera til daglig, men prøvde Mortens innlegg med Firefox.
Samme feil som de andre. Første del av tråden vises, resten er borte. |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er det mulig å splitte innlegget om El 17 i 2 deler,og vil det da bli leselig for firefox brukere?
|
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |