mjklubb på hadeland |
Post Reply |
Author | |
Hans-Ingve
Medlem i MJF Joined: 28 august 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 47 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 mars 2007 at 15:57 |
Noen fra Hadelandsdistriktet her. Som ønsker og starte mjklubb. Hvis interessen er stor nok, kunne det vært mulighet for og prøve å få til noe.
|
|
ELK
Nykommer Joined: 10 november 2004 Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
BRA JEG BLIR MED
|
|
ELK
|
|
Hans-Ingve
Medlem i MJF Joined: 28 august 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 47 |
Post Options
Thanks(0)
|
det må jo være noen flere her fra hadeland som er intresert?
|
|
totenmann
Medlem i MJF Joined: 13 mars 2007 Location: Norge Status: Offline Points: 43 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hva med en fra Toten?
|
|
Hans-Ingve
Post Options
Thanks(0)
|
alle er velkommene. bare og si ifra. hadeland og omhegn kan en jo si. hvis det får det til å bli fler.
|
|
ØyvindS
Viderekommen Joined: 03 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Hans-Ingve Har noen fra MJF kontaktet deg? Dette burde være midt i blinken for MJF, ettersom det i vedtektenes paragraf 2d står at de skal: "Arbeide aktivt for opprettelse av lokale MJ-klubber, og arbeide aktivt for å samle MJ-interesserte i klubber eller andre former for sammenslutninger." Hvis ikke de kontakter deg, så ta kontakt du. Hør om ikke de evt. kan hjelpe deg med å få sendt ut et brev (til alle MJF"s medlemmer i de aktuelle postnumre) med invitasjon til å bli med på et oppstartsmøte/sonderingsmøte. Du må nok skrive brevet selv, men MJF kan sikkert bidra med adresser og porto. Og kanskje sørge for et lokale?
|
|
mvh Øyvind Strøm
|
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
MJF kan kanskje hjelpe deg med dette, og jeg har sendt deg ett PM i sakens anledning. Med vennlig hilsen Roger Halvorsen Nestformann MJF |
|
ØyvindS
Viderekommen Joined: 03 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bra, Roger!
Takk. |
|
mvh Øyvind Strøm
|
|
Zephyr
Nykommer Joined: 21 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! Det er noen flere Totninger som kan være med å starte klubb i distriktet. Mvh Totning |
|
Hans-Ingve
Post Options
Thanks(0)
|
dersom det ikke blir nok stemning fra hadeland kunne vi jo gått inn for og satse på oppland mjklubb. dermed også toten
|
|
Hans-Ingve
Post Options
Thanks(0)
|
hei igjen
jeg drar nå tråden fram fra mørket igjen. er det noen fler som kunne tenkt seg klubb? jeg har nå hørt fra noen. så hvis noen vil, kan jeg prøve og få dratt i gang et møte, der de som er intresert kunne ha kommet? |
|
defrog
MjF-styremedlem Joined: 10 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 68 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vi er fire stykker som bor på hadeland som vil bli med i en klubb på hadeland!
|
|
ROBEL
MjF-styremedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 277 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei, Kan dere si litt om hvilke postnummer dere dekker, så kan kanskje Medlemsregisteret i MJF lage en kontaktliste for dere med MJ-interesserte i området som er MJF-medlemmer
Ta kontakt på email: register@mjf.no
Da jeg ikke kan legge denne infoen ut på forumet.....
Edited by ROBEL - 25 mars 2009 at 13:00 |
|
Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
|
|
BNSF DASH 9
Viderekommen Joined: 05 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 59 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Zephyr
Vi er en del personer som kaller oss Mjøsa NSkala. Vi som er med er lokalisert på Eina,Raufoss, Brumunddal og Hamar. Generelt så er ikke skalaen viktigst. Vi har alle innslag av flere skalar fra Z til G Send en PM til undertegnede for mere info. Mvh Lars Erik |
|
DIGIRAX CHIEF, ZEPHYR, DT400 IR TRÅLØST,JMRI og WiThrottle app.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |