Barne-tv for de med dårlig tid |
Post Reply |
Author | |
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 mars 2007 at 01:28 |
For de som har dårlig tid finner du her hurtigversjonen av lokomotivet Thomas: http://www.youtube.com/watch?v=jeZnnOUvc3U eirik |
|
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
Men hva handlet dette egentlig om?? Var det noe galt med fyren til det Sure Lokomotivet?
Edited by Henning L - 06 mars 2007 at 13:25 |
|
Nordlandsbanen
Viderekommen Joined: 19 august 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 72 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du skulle aldri ha vist meg denne linken, for nå har jeg sittet i en halvtime og sett "Thomas the tank engine" |
|
mvh Nordlandsbanen, bedre kjent som Lars R.
Norsk materiell fra 1960 til 2007. Vekselstrøm. HO |
|
ØyvindS
Viderekommen Joined: 03 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hmm, den varte bare 4 minutter. Har du så sett den ca. 7 ganger?
|
|
mvh Øyvind Strøm
|
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh, har vært der selv Thomas toget er barndommen min i et nøtteskall. Jeg er ikke glad i nøtter men slike nøtter bryner jeg meg gjerne på Det har endt med noen timer med mimring her og... |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Nordlandsbanen
Viderekommen Joined: 19 august 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 72 |
Post Options
Thanks(0)
|
Niks jeg søkte på Thomas the tank engine og vips, en masse episoder tilgjengelig |
|
mvh Nordlandsbanen, bedre kjent som Lars R.
Norsk materiell fra 1960 til 2007. Vekselstrøm. HO |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |