B7-nyhet |
Post Reply | Page 12> |
Author | ||||
NiM
Viderekommen Joined: 06 april 2005 Status: Offline Points: 38 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 januar 2007 at 15:36 |
|||
NYHET! Ventetiden er endelig over, for NÅ er den her (i god tid før jul)! Det er med glede at NiM-Shop kan lansere B7-vognsettet, og for aller første gang i Norge; i ny- og nydesign! Modellene holder selvsagt den svært høye PaperLine-kvaliteten man kan forvente av NiM-Shop produktene. Modellene leveres selvsagt i alle skalaer, avhengig av hvilken størrelse kunden printer dem ut i. |
||||
|
||||
Per-Inge-2613
Veteran Joined: 14 desember 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Syns ikke dette var så veldig morsomt sånn egentlig... Men så er vi som jobber på RIMI litt sær da...
Edited by Per-Inge-2613 - 19 januar 2007 at 18:12 |
||||
MvH
Thomas Olsen |
||||
ROBEL
MjF-styremedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 277 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
FY F......Håper virkelig dette bare er første prøveklipp
|
||||
Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
|
||||
steloe
Nykommer Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 21 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Har klippet ut og limt sammen et helt togsett allerede og ønsker å dele erfaring med andre klippere. Steinar |
||||
NiM
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Løsningen er NiMs "RSStroom reader". Med denne kan du skrive ut hele togstammer i et stykke, og hvis du velger papir av komfort-typen, klarer vognene garantert de aller minste radiuser (og anuser) med silkemyk gange.
NiM |
||||
|
||||
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Jeg ser at NMJs tur har blitt noe kortere siden man ikke kommer til Kornsjø som opprinnelig annonsert. Hvordan er det med NIMs paperline modeller, vil de holde helt til Kornsjø, eller risikerer man at de bryter sammen i første lille regnbyge? Eirik |
||||
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Jeg har nå forsøkt å lodde sammen flere av disse, men det ender i katastrofe og full brann hver gang. Kan noen i NiM si meg hva jeg gjør feil? Bruker jeg feil flussmiddel?
|
||||
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Ja, vi blir skadet av å ha for mange PLU-koder og strekkoder å holde styr på Dessuten så selges Paperline modellene under 9494-koden i utvalgte Rimi butikker i indre Østfold og Hedmark. |
||||
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
||||
vetle1
Veteran Joined: 20 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 169 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Er de lagd av papir?
Hva er poenget? |
||||
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Les litt på NiM forumet du...
|
||||
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
||||
NiM
Post Options
Thanks(0)
|
|||
NiM-forumet er for tiden på flyttefot. Kommer plutselig tilbake...
|
||||
Per-Inge-2613
Post Options
Thanks(0)
|
|||
9494 har jeg ikke vært borti før men... :P 7054980015465 og 7054980015908 derimot ;) |
||||
MvH
Thomas Olsen |
||||
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
... har Kai kasta dere ut, nå... |
||||
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Det var dømt til å skje... Tatt på speiderleir i sommer, foran kontoret til Internasjonale komiteen: Visste ikke at NiM var speidere... |
||||
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
||||
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
9494 er PLU-koden for Nonfood som koster 10,- |
||||
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
||||
Christian
Medlem i MJF Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Carl F: de er sikkert Fredrikstad supportere. De hadde jo det flotte banneret: Takk får alt (takk for alt)
|
||||
Tut, tut.
|
||||
Per-Inge-2613
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Ikke hos oss hvertfall ;) |
||||
MvH
Thomas Olsen |
||||
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
|
||||
carlf
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Nimmere i Motbør...
|
||||
Hilsen Carl-Frederic
||||
eika
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Statistikken var kanskje ikke helt på NIMs side? http://nim.jernbane.st/webalizer/usage_200702.html Eirik |
||||
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Jeg kan lage nye emner
Jeg kan svare på innlegg Jeg kan ikke slette mine innlegg Jeg kan endre mine innlegg Jeg kan ikke lage spørreundersøkelser Jeg kan stemme i spørreundersøkelser Jeg kan ikke forstå at så mange "vet alt" så godt - og da i særdeleshet om saker og ting de (sier at de) ikke er interessert i .... |
||||
Bjørn Egil
|
||||
ØyvindS
Viderekommen Joined: 03 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
He-he. Morsomt laget, Bjørn Egil. I tillegg: Jeg kan klare meg uten NiM. Eller: Dagen blir ikke helt den samme uten NiM. (Den blir bedre) Men Paperline modellene var morsomme. Edited by ØyvindS - 26 februar 2007 at 14:19 |
||||
mvh Øyvind Strøm
|
||||
Nordlandsbanen
Viderekommen Joined: 19 august 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 72 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Hva med: NIM - må ha det, bare må ha det.
|
||||
mvh Nordlandsbanen, bedre kjent som Lars R.
Norsk materiell fra 1960 til 2007. Vekselstrøm. HO |
||||
NiM
Post Options
Thanks(0)
|
|||
NiM-forumet har vært på lufta en stund med ny adresse, men det er sikkert ingen her som vil vite hva den nye adressen er.
|
||||
|
||||
ØyvindS
Viderekommen Joined: 03 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
NiM, hva er det?
|
||||
mvh Øyvind Strøm
|
||||
Harald
Viderekommen Joined: 10 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 27 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Kan det være "Noe Innmari Morsomt" ... ? Hyggelig forresten at noen promoterer paperline - en foreløpig ukjent side av modelljernbanehobbyen. (Siden det linkes til er faktisk seriøs ...) |
||||
mvh Harald
|
||||
carlf
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Nuggets I Midtlederen
Noen Idiotiske Mennesker Nuskete Indiske Marekatter Noe I Modell Nokså Ikke-Morsomt Navello I Midtlederen NiMmere I midtlederen You tell me |
||||
Hilsen Carl-Frederic
||||
Harald
Viderekommen Joined: 10 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 27 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
... eller "Norge i Miniatyr".
Hvilket skulle tilsi at NiM gir god karakterestikk av alt hva som rører seg i Norge - og i særdeleshet om ting som har med modelljernbane å gjøre. Og en del innlegg i denne (og andre tråder om NiM) har forbausende mye navlelo i seg ... |
||||
mvh Harald
|
||||
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
NIM, nå som du har produsert B7 vogner anmass...kan vi håpe på ett Bm 70 sett snart.....?
|
||||
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
||||
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Jepp,
flytta hele greia til et mere passende sted. MVH DC ASS.mod. |
||||
Post Reply | Page 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |