Fort gjort Di 3 619 hensatt... |
Post Reply |
Author | |
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 februar 2007 at 21:35 |
Skulle gi den ene Heljan Di3 min litt olje i dag. Var litt kjapp med å løsne på tinga og dermed gikk det litt ledninger. Di3 619 er nå hensatt til jeg finner loddebolten, som selvfølgelig ingen har sett siden før vi flytta for snart 2 år siden Ser ut til at nr 642 får kjørt seg i tiden fremover under mangel på diesellok Fort gjort folkens, pass på! Edited by Andreas - 08 februar 2007 at 22:25 |
|
Hilsen Andreas.
|
|
ROBEL
MjF-styremedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 277 |
Post Options
Thanks(0)
|
På tide med NY loddebolt kanskje
Roger Abel (ikke en dag uten....LODDEBOLT) |
|
Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
|
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Hehe, nei fant den ene loddebolten i går kveld. Den er litt vel diger til slikt bruk (tror egentlig ikke den egner seg noe særlig til noe som helst som har med modelljernbane) finner vel den lille som er mye spissere å bedre bare jeg letter litt til Håper i hvertfall det... B7"ere står litt høyere på ønskelista enn ny loddebolt akkurat nå Edited by Andreas - 09 februar 2007 at 08:40 |
|
Hilsen Andreas.
|
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Hehe loddebolten ble oppdaget på hytta i helga Di3 619 er satt inn i tjenesten igjen |
|
Hilsen Andreas.
|
|
Ørj@n
Nykommer Joined: 13 februar 2007 Location: Noreg Status: Offline Points: 45 |
Post Options
Thanks(0)
|
det var da bra
|
|
Helsing Ørjan :)
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |