dagferske bilder fra narvik |
Post Reply |
Author | |
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 februar 2007 at 21:58 |
to timers kjøretur og en fartsbot senere.......
|
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
flere bilder kommer i morgen kveld, bare jeg får kommet meg hjem til larvik i morgen
|
|
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
morten.h
Post Options
Thanks(0)
|
her kommer noen bilder til fra narvik..... veien var kort og fristelsen til å dra fra harstad til narvik ble for stor i går.....selv om onkel politi skulle ha 1600 kr. for en midre overtredelse på vidda
|
|
|
morten.h
Post Options
Thanks(0)
|
dette har ingenting med tog å gjøre,men solnedgang i kvæfjord er noe annet enn solnedgangen i Larvik.... |
|
|
morten.h
Post Options
Thanks(0)
|
her er noen bilder til.....skal sies at det var inn i hel.... kaldt der i går
|
|
|
morten.h
Post Options
Thanks(0)
|
slenger på noen bilder til slutt....neste gang skal jeg dra dit på en annen årstid(så jeg ikke fryser nøttene av meg) |
|
|
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
fett!
|
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fine motiver! Du har vært uheldig med noen stolper og sånt da
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hehe var nok noen minusgrader oppi der tenker jeg meg Tilhører det materielet vi ser på bildet OBAS? Kjempefine bilder Edited by Andreas - 14 februar 2007 at 19:47 |
|
Hilsen Andreas.
|
|
Terje Storjord
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 344 |
Post Options
Thanks(0)
|
Artig å se bilder som andre tar her oppe, dvs hva som er eksotisk for f.eks søringa... Meld deg når du er her neste gang, så skal jeg vise deg noen flere fotopunkter pluss en butikk hvor de har rimelige varmedresser. Og så drar vi og fotograferer der det ER kaldt. Edited by Terje Storjord - 14 februar 2007 at 20:03 |
|
morten.h
Post Options
Thanks(0)
|
skal huske på det terje ....det var såpass kaldt (synes jeg) at jeg måtte innom lokstallenhobby og handle for 3500 før jeg ble varm igjen
|
|
|
morten.h
Post Options
Thanks(0)
|
helt korrekt andreas,det er obas materiell som du ser der....
|
|
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er dette "delemateriel"? Ser ikke akkurat ut som de er i daglig drift... |
|
Hilsen Andreas.
|
|
morten.h
Post Options
Thanks(0)
|
gudene vet! det så ganske slitent ut....trur neppe det er i daglig drift....noen der ute som vet mer?
|
|
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tror ikke de brukes så mye, av hva jeg ser på bildene var mye det samme der når jeg besøkte Narvik i sommer... Og dømt etter all den hvite gugga (snø, er det kalles?) så har ikke de blitt flytta på siden vinteren kom...
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
morten.h
Post Options
Thanks(0)
|
har noen bilder til av det....selv om det er litt mye sånne organiske greier(trær og annen botanikk) i veien for fotografen
|
|
|
Terje Storjord
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 344 |
Post Options
Thanks(0)
|
Materiellet til høyre er "delelager". Motorvognsettet og passasjervognene t.v er i jevnlig bruk i chartertrafikk. Det fikk sin ildprøve i daglig trafikk under "tre_ukers-krigen" mellom Connex og OBAS sist sommer På det brøytede sporet helt t.v i står Stockholms og Boden-toget i pausen mellom ankomst og retur. Edited by Terje Storjord - 14 februar 2007 at 21:44 |
|
eskilm
Nykommer Joined: 09 januar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 12 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hva gjorde du i Kvæfjord da? Har faktisk bodd der i noen år selv.. men ikke si det til noen. |
|
morten.h
Post Options
Thanks(0)
|
besøkte venner og bodde gratis i kvæfjord....og fikk upåklagelig pleie |
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |