Tog 2342 i vintervær |
Post Reply |
Author | |
mester
Veteran Joined: 12 januar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 171 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 januar 2007 at 18:06 |
22.jan.07
mvh leif j olestad |
|
mester
Post Options
Thanks(0)
|
NARVESEN bygget kan bli revet om ca 2 års tid
mvh leif j olestadred |
|
Christian
Medlem i MJF Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hva er igjen av Åndalsnes stasjon da. Den utstoppa reven?
|
|
Tut, tut.
|
|
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hva er grunnen til at Narvesen kan/skal rives? Magne Edited by MY1201 - 22 januar 2007 at 23:37 |
|
mester
Post Options
Thanks(0)
|
Noko med tilbakeføre åndalsnes stasjon slikt det var før Narvesen bygget kom på 60 tallet . Vern er vel stikkordet her trur eg mvh leif j olestad |
|
Christian
Medlem i MJF Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg må bare spørre ,tilfelle du vet: hva i all verden skal ventende passasjere gjøre/hvor skal de få en matbit fra? Området rundt er jo rimelig dødt. Virker ikke særlig gjennomtenkt dette.
|
|
Tut, tut.
|
|
mester
Post Options
Thanks(0)
|
Stasjon skal bygges om innvendig for å få plass til narvesen, drosjesentral og nytt venterom og billettluker mvh olestad |
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Synes dette var et godt tiltak, for mange flotte eldre byggninger er øddelagt ved at en eller annen idiot skal plassere en moderne stygg kloss mitt innimellom |
|
Hilsen Andreas.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |