Mulig feil på siden til MJF |
Post Reply |
Author | |
KentKnaus
Nykommer Joined: 22 januar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 januar 2007 at 21:59 |
Hadde tenkt til å melde meg inn i MJF, men får ikke brukt kontaktskjemaet på nettsiden. Kanskje noen som har myndighet til det kan sende meg info om medlemskapet og eventuelt et tips om hvordan jeg skal få meldt meg inn.
|
|
Ærbødigst.
MJF-medlem |
|
admin
Administratorgruppen Joined: 30 oktober 2004 Status: Offline Points: 69 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! Har sendte en melding om problemet med kontaktskjemaet til foreningens webmaster så får vi satse på at det snart er i orden igjen. Ellers kan du sende et PM gjennom forumet her til brukernavn -TUR- (om han ikke allerede har sett din forespørsel) Det er han som styrer foreningens medlemsregister, og han kan sikkert få deg meldt inn. Velkommen både til forumet og foreningen -Adm. |
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! Etter en kontroll, later det til at respons-skjemaet på forsiden virker slik det skal nå. Har du allerede sendt PM til medlemsregisteret gjennom profilen -TUR-? Dersom du fremdeles skulle oppleve problemer med din innmeldelse i MJF, kan du sende undertegnede en e-post, så skal vi få saken ordnet. Velkommen skal du være! Med vennlig hilsen Roger Halvorsen/Nestformann MJF
Edited by Roger - 25 januar 2007 at 08:26 |
|
ROBEL
MjF-styremedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 277 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei, har testa skjemaet, og det er fri "hikkinga" iallefall(konstant reload) -hva var feilen egentlig?? En stund siden jeg nevnte dette under "MJ-bladet"...men da kom det nok ikke frem til riktige ører
Roger Abel |
|
Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
|
|
KentKnaus
Nykommer Joined: 22 januar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
|
Så bra at det ble fikset da. Jeg har sendt PM, men ikke fått noe svar. Jeg fyller like godt ut skjemaet jeg. Roger. Takk for velkomsten. |
|
Ærbødigst.
MJF-medlem |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |