å "jekke seg ned litt" |
Post Reply |
Author | |
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 januar 2007 at 15:11 |
Hei! Det betyr egentlig ingen ting, men jeg registrerer at min brukerprofil på dette forum, er "jekket ned" til 7 postede meldinger fra 750+. Det er dog like enklet å søke frem de meldinger jeg har forfattet tidligere. Hva skyldes dette? |
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jaha, ja, kanskje det er de som ikke kunne holde kjeft da forumet var i sin "vanskelige periode" her forleden som har fått seg en smekk på fingra ....? |
|
Bjørn Egil
|
|
RaA
Viderekommen Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 43 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hva var egentlig problemet med forumet?
|
|
mvh Ragnar
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg tror Bjørn Egil er inne på løsningen. Det som skjedde var rett og slett at forumet ble større i volum enn den opprettede databasen på Mjfs nettsted. dermed slapp programmet opp for plass og legge nye innlegg og endrede data. Databasen er nå doblet i størrelse, så forhåpentligvis går det et år eller to før den begynner bli full igjen Eirik |
|
RaA
Viderekommen Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 43 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du verden - en ekte brukerblemme. Slikt sjer...
|
|
mvh Ragnar
|
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja folkens, da må det bli mindre småprat om vi skal ha forumet i lengre tid |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hehe er selv degradert fra veteran med ca 380 innlegg til nykommer med 12 Men jeg har heller ikke registrert at innlegg jeg har skrevet tidligere har blitt bort så da d***** jeg egentlig i det |
|
Hilsen Andreas.
|
|
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
*SKRIK!*
4 innlegg! Aiai. |
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Øhhh.... nei; nå har det blitt 5... |
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Denne tråden begynner å bli et kjempe godt eksempel på det |
|
Hilsen Andreas.
|
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Uff jeg har 9/10!!
Er denne et gost eksempel på småprat? Nææ, skjønner ikke hva du mener... |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Yngve
Veteran Joined: 21 oktober 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 305 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har ikke mistet noen inlegg. Er fortsatt på 72. HAHA!
|
|
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86
Yngve Forumet Smalspor avd. Bergen |
|
carlf
Post Options
Thanks(0)
|
*Misunnelig*
|
|
Hilsen Carl-Frederic
|
carlf
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, jeg kommer med tomprat for å jekke opp tallet... Jeg er på 12 alt!!
|
|
Hilsen Carl-Frederic
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Ble degradert fra 380 innlegg til et, men vi tar deg igjen Yngve |
|
Hilsen Andreas.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |