SPORPLANER |
Post Reply |
Author | |
espyink
Veteran Joined: 08 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 103 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 januar 2005 at 14:20 |
hei, jeg lurte på om noen har noen GODE / GREIE sporplaner til et ho skala anlegg med c-spor. Banen skal være ca 2.05 x 1.05- 1.10.. noen som har nooen ideer? |
|
Mvh Espen N.N.
|
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! På linken litt lenger ned finner du en god del sporplaner du kanskje kan bruke, eller la deg inspirere av. De er ikke tilpasset Märklin C-skinner, og de er tegnet opp i N-skala. -Men dersom du oppskalerer dem, til H0-skala, vil du se at de nesten passer det areal du har valgt. De kan sikkert også tilpasses til C-skinnenes geometri. |
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! På følgende link kan du se nærmere på noen sporplaner basert på Märklins sporgeometri (M-skinner). |
|
Med vennlig hilsen
|
Roger
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! Jeg har "klikket meg litt rundt oå internett" i ettermiddag, og her fant jeg linker til noen flere sporplaner. Noen vil passe til ditt definerte areal:
|
|
Med vennlig hilsen
|
espyink
Post Options
Thanks(0)
|
takker... skrev dette rett før trening, og nå når jeg skriver dette har det godt ca 2timer!! skal nå ta å sjekke disse linkene.... SE HVA SOM SKJER.. |
|
Mvh Espen N.N.
|
|
espyink
Post Options
Thanks(0)
|
hei igjen, noen som vet hvor en kan få tak i en GRATIS DEMO??? for marklin ho c-gleis (c-SPOR) |
|
Mvh Espen N.N.
|
|
crasyhh
Veteran Joined: 24 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 101 |
Post Options
Thanks(0)
|
er det noen som har en bra sporplan til en plass til 170*100cm jeg kjører også c-spor
|
|
|
|
Roger
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Du får ta en titt på de linkene som ligger litt lenger opp i denne tråd. -Om du ikke kan bruke hele sporplanen, så kan du jo kanskje bruke deler og elementer fra de forskjellige, og tilpasse det til ditt areal. |
|
Med vennlig hilsen
|
Roger
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! På denne linken ligger det flere sporplaner, og noen av dem kan sikkert tilpasses til ditt definerte areal, samt konverteres til andre skalaer ved ønske. |
|
Med vennlig hilsen
|
Roger
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! Også på følgende link kan man finne en god del forskjellige sporplaner under de forskjellige underkategoriene under Designs. -Anleggsforslagene gir også en liten idé om hvordan de forskjellige sporplansprogrammene blir seende ut.
|
|
Med vennlig hilsen
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |