FREMO-treff i Tyskland neste år? |
Post Reply |
Author | |
halvors
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 787 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 november 2004 at 15:02 |
10 av oss hadde gleden av å delta på FREMO-treffet i Rendsburg i oktober. Dette gav mersmak, og jeg kan derfor foreslå at dere som har lyst til å besøke og delta på et slikt treff (igjen) begynner å planlegge fram mot mai neste år. Vi var 4 stykker som deltok på det tilsvarende treffet i fjor, og kan anbefale dette. Pritzwalk ligger ca. 100 km syd for Rostock, som har fergeforbindelse med Trelleborg i Sverige. Vi får se om det blir en norsk bane på anlegget denne gangen. Se forøvrig http://www.kasiske.de/deutsch/d_fremo/Pritzwalk2005/Pritzwal k2005.htm Hilsen Halvor |
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Overaskende nok KAN det hende jeg har anledning til å dra
Fikk så forferdelige abstinenser da dere var i Rendsburg |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
Oar"n
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 188 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ikke så overaskende kommer jeg nok til å sette høy pri på den turen.
Men da skal jammen Color Line i Kr.sand stille opp også! |
|
Hilsen
Roar Børte |
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Problemer på turen til Rendsburg?
|
|
MVH
|
-TUR-
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 278 |
Post Options
Thanks(0)
|
Understatement of the year... Det ble en "liten" omvei fra Kristiansand via Drammen, Drøbak, Gøteborg, Malmø, København, Odense, Fredricia før vi var tilbake på planlagt rute... Utrolig hva som går unna på 17 timers kjøring... |
|
-TUR-
Tore Urvik |
|
Dag Cato
Post Options
Thanks(0)
|
Og bilen holdt? Ingen uforutsette telehiv eller dumper . . . .
Nei, jeg lover. Skal slutte å mobbe. Var det dårlig vær? |
|
MVH
|
-TUR-
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 278 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det var Halvors bil som fikk den lange turen... Min holdt ikke en gang til Flekkefjord den ... Været var genialt... Det var bare Color Line som hadde klart å pådra seg en propellskade... Var i allefall det ryktene på kaia ville ha det til. |
|
-TUR-
Tore Urvik |
|
-TUR-
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg spurte hjemmefronten jeg også (for skams skyld) og fikk ja med en gang... Da er det bare sjefen på jobb igjen... - skal spørre han om hva favoritten er, og om de har det i TaxFree"n på båten |
|
-TUR-
Tore Urvik |
|
-TUR-
Post Options
Thanks(0)
|
Når det gjelder dette treffet... Når kjører man fra "østlandet" eller "sørlandet" for å komme tidsnok ned? Og tilsvarende, når er man tilbake igjen ved utgangspunktet? Må ha en forhandlingsrunde på jobben... |
|
-TUR-
Tore Urvik |
|
Dag Cato
Post Options
Thanks(0)
|
Fra Drammen onsdag morgen. Tilbake mandag ettermiddag.
|
|
MVH
|
thomas snare
Viderekommen Joined: 02 november 2004 Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
Faktisk mulig at jeg kan være med nedover til tyskland. Når kommer vi til og dra fra norge i såfall? |
|
halvors
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 787 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sist vi reiste nedover til Pritzwalk dro vi fra Drammen ca. klokken 11 på formiddagen onsdag. Kjørte ned Sverige til Trelleborg, og tok ferge over natten til Rostock. Derfra er det et par små timers kjøring til Pritzwalk. Returen var samme veien tilbake, med ferge natt til mandag, og retur til Drammen mandag ettermiddag rett før Hobby-Train stengte . Hilsen Halvor |
|
thomas snare
Viderekommen Joined: 02 november 2004 Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
Den ruten skal jeg klare og få presset inn i systemet her ja. Da var det bare det vanskligste i gjen da. Spørre "foresatte".
THomas |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |