Gråtass |
Post Reply |
Author | |
eginor
Medlem i MJF Joined: 13 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 102 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 april 2006 at 21:32 |
Meiner eg for en tid siden såg at gråtass traktoren vart levert som modell i 1:87. Har leita rundt på nettet uten og finne noke.
Er den noken som veit om det er norske mj butikker som har denne modellen? |
|
Mvh Egil
|
|
Steen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 60 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du finner den hos modellcompagniet "Teknobygg"
|
|
eginor
Medlem i MJF Joined: 13 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 102 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har leita på webbutikken til modellcompagniet uten å finne noke, men ser at dei forhandler tekno bygg. Får sende dei en mail og høyre om dei fortsatt har den, samt pris o.l.
Takker for hjelpa! |
|
Mvh Egil
|
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Den kommer i ferdigmodell til høsten - fra Wiking tror jeg det var!?
|
|
eginor
Post Options
Thanks(0)
|
Sendte en mail til modellcompagniet. Modellen var utseldt hos dei, men dei vil ha den på lager igjen som byggesett en gang innen 2mnd.
Passer egentlig bra, for då rekk eg å få ferdig modulen der gråtassen skal få sin plass før byggesettet dumper ned i postkassa. Modellen fra Wiking, veit du om den blir i metall eller plast? |
|
Mvh Egil
|
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Finner den ikke på Wiking sine hjemmesider. Er det ikke noen modellbilfantaster som kan fortelle hvem som hadde denne som 2006-nyhet.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |