DR Ciu 128 |
Post Reply |
Author | |
cmi
Veteran Joined: 26 juni 2011 Status: Offline Points: 158 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 mars 2016 at 08:35 |
Finnes denne i modell??
|
|
TorsteinS
Medlem i MJF Joined: 25 januar 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 1178 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fantes denne litraen i det hele tatt? Det eneste jernbanerelaterte jeg får opp når jeg søker denne betegnelsen på Google, er jernbane.net sin side om NSB B1. Om det er utgangspunktet for B1 du er ute etter, så var betegnelsen C4i-36 hos DRG. Og den finnes/fantes i modell fra Roco.
|
|
cmi
Post Options
Thanks(0)
|
Det var i forbindelse med B1 jeg fant denne typebeskrivelsen, men fant ingenting på det, derfor jeg spurte :)
Takk for svar :) |
|
cmi
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg leste et sted at noen b1 vogner fikk tettet igjen de ytterste dørene, noen som vet om bilder av dette?? Har bare sett et veldig lite dårlig foto.
|
|
H. Lindholm
Veteran Joined: 17 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1096 |
Post Options
Thanks(0)
|
Svar på mye rart kan finnes i Norsk Jernbaneklubbs materielldatabase (MDB).
Hvis du er NJK-medlem kan du også logge deg inn og få tilgang til flere bilder og større bildeformater. Det er egne sider for hver materielltype: NSB B1 i MDB |
|
cmi
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg fant det akkurat :) tusen takk
|
|
TorsteinS
Medlem i MJF Joined: 25 januar 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 1178 |
Post Options
Thanks(0)
|
På samme tid (rundt 1970) skjedde det mye mer med vognene. Mer om det her: |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |