Plog til Di3 |
Post Reply |
Author | |
OleM
Nykommer Joined: 04 juni 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 oktober 2005 at 17:14 |
Hei Er det noen som vet om noen butikker i Norge som selger snøploger til Di3 som skal festes på foran? Omtrent maken til den som sitter på Jernbaneverkets Di3.628 på vinterstid... Husker at Pünther Spesialmodeller(?) hadde en type, men ettersom jeg forstår er virksomheten deres nedlagt... MVH Ole M |
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Den varianten som jbv brukes finnes ikke i modell. Da denne har en annen fassong enn de øverige. Bmj bruker vanlig skjørt på sine modeller av den gule 628. Punther har steng butikken... Men jeg vet ikke om er noen av butikkene som lagerfører deler, Nmj kanskje?? |
|
A matter of life and death
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Modellcompagniet solgte vel Pünther deler så vidt jeg husker, mulgi de har noen igjen? Eirik |
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Stemmer nok det |
|
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det var vel i utgangspunktet derfor jeg skrev det da Lars... Eirik |
|
Wickerman
Post Options
Thanks(0)
|
men sikker var du ikke
|
|
|
|
greffern
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 172 |
Post Options
Thanks(0)
|
Av og til lurer jeg......
|
|
eika
Post Options
Thanks(0)
|
Så du har altså vært innom Modellcompagniet og sjekket at de har noen igjen du da Lars? For hvis ikke så er det jo ikke korrekt når du skriver det er korrekt at de har noen igjen som jeg lurer på Eirik
|
|
Steen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 60 |
Post Options
Thanks(0)
|
Modellcompagniet har overtatt alle former fra Pünther - og vil komme med gjenopptrykk av de fleste modeller etterhvert som vi får renovert og gjennomgått alle former Med vennlig hilsen
|
|
eika
Post Options
Thanks(0)
|
Det var godt nytt Steen, for Pünther hadde mange pene ting som det er gledelig får leve videre Eirik |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |