Hvordan lage skala riktig kjetting? |
Post Reply ![]() |
Author | |
cmi ![]() Veteran ![]() Joined: 26 juni 2011 Status: Offline Points: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 januar 2016 at 01:37 |
Hei, jeg er så å si helt ny innen H0 jernbane, eller det vil si, jeg drev med dette som liten guttunge, men det begynner å bli relativt lenge siden, har nå tatt opp igjen dette, og jeg sitter nå, med planene om å lage diverse ting, problemet der er vel at jeg kanskje er i overkant nøye, og redd for at det ikke skal være skala riktig nok. I den forbindelse lurer jeg på om noen har noen tips om hvordan lage kjetting til bruk for å "tjore" cargo og slikt?
Andre byggetips/tegninger til cargo/materiell taes også i mot med stor takk.
|
|
![]() |
|
Snikkaren ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 11 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 716 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Edited by Snikkaren - 01 januar 2016 at 12:34 |
|
Ove
No problem is so big or so complicated that it can't be run away from! - Charles M. Schulz |
|
![]() |
|
eika ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1631 |
Sjekk Norwegian Modellers. De har ankerkjetting til modellbåter i flere forskjellige størrelser.
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
![]() |
|
cmi ![]() Veteran ![]() Joined: 26 juni 2011 Status: Offline Points: 158 |
Kjøpte den de har på togbutikken :) veldig bra
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |