O-skala utebane? |
Post Reply |
Author | ||
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 juli 2015 at 17:59 |
|
Er O-skala også utebane også? Jeg har e-train skinner og de er av messing. Er det for å ligge ute? Ikke det at jeg skal det, jeg er bare nysgjerrig.
|
||
St.Michael
Veteran Joined: 26 januar 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 324 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei. Vet ikke helt hva e-train er for noe, men rent generelt er nok de fleste skinner og sporvidder brukt til utebaner. 0-skala tilsier 32mm sporvidde og det bruker mange av oss som kjører smalsporet livesteam ute.
Michael |
||
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
||
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Det er Faller som produserer e-train skinner. De gjorde det i alle fall. De koster en tiendedel av feks Lionel og Atlas
|
||
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1618 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ut fra Rogers link er det vel rundt 30 år siden de sluttet å produsere dette... Hvilket nok forklarer at prisene på det på bruktmarkedet er temmelig lave sammenlignet med dagens skinner.
|
||
Når går toget fra Skråvika?
|
||
HJM.models
Veteran Joined: 16 august 2015 Status: Offline Points: 576 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja det er sikkert. En tiendedel av prisen. |
||
HJM.models
|
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |