lima vog som mangler boggier |
Post Reply |
Author | |
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28 september 2005 at 10:06 |
Har en en rekke vogner fra forskjellige produsenter: Roco,
Märklin,Lima. Det går stort sett greit å koble sammen vognene, men jeg
bare lurer på om det går å bytte ut koblinger på ett merke med et
annet?
Hva bør jeg i såfall satse på? Har også en Lima nsb passasjervogn som mangler en boggie. Er det enkelt å få takk i slikt ekstrautstyr? Hvor i såfall? Jeg bor i trondheim |
|
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Hvilken type er denne lima nsb vogn? Jeg kan måske hjælpe med boggier. Mange hilsner Dan |
|
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
|
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det som står på vognen er følgende: B3 25534 Finner ikke noe som jeg klarer å tolke som serienr e.l. jeg tror vognen er kjøpt rundt 1985 (jeg kjøpte den selv brukt) |
|
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
hei Da skal jeg se på fjernlageret mit. Måske har jeg nogle liggende. Med modelbanehilsen Dan |
|
|
Dan Rasmussen
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Heldigt! Jeg har sådanne boogier liggende. Send mig en PM, så kan vi aftale videre forløb.
Mange hilsner Dan |
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |