Internasjonal premiere på Kråkstadmessa til helgen |
Post Reply |
Author | |
krsven
Veteran Joined: 13 juli 2010 Location: N Status: Offline Points: 287 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 april 2015 at 15:41 |
Roundhouse Engineering sin nye livesteammodell presenteres samtidig to steder til helgen, nemlig på East of England Showground, Peterborough Arena - og selvsagt på Kråkstad Samfunnshus i forbindelse med NJK Østfolds MJ - messe til helgen. Livingsteam Gardenrailways offentliggjør modellen kl.11.00 på lørdag samtidig som Roundhouse gjør det samme på The 16mm Annual Galashow. Vi har brosjyrer tilgjengelig og sistehånds informasjon om nyhetene. Jeg forstod det slik at Scandinavian Miniatures også presenterer nyheter på Kråkstad. VMJI, som også har et bredt utvalg deltar - tilsammen er det noe å få kjøpt i alle skalaer på Kråkstad, og regn med godt utvalg av brukt! Dette er en veldig trivelig messe - og for de som ikke har vært der før så ....burde man kanskje gjøre noe med det? Messearrangøren melder om overbooking av utstillere og kjørbare anlegg i mange skalaer. Tror det blir en veldig hyggelig helg! Cateringavdelingen selger det man måtte trenge av mat og drikke. Kråkstad Samfunnshus har tidligere vært bank- og kommunehus i tidligere Kråkstad kommune. Bygget er fra tidlig 50 - tall og er rimelig urørt siden den gang. Bruk en halvtime på å studere bygningen - mange detaljer man kan ta med seg til sitt eget mj - anlegg!Værmeldinga for lørdag tilsier besøk på Kråkstad - vi sees!
|
|
krsven
|
|
Skiftetraktor
Veteran Joined: 07 februar 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Her skulle jeg gjerne deltatt, men denne gangen kolliderer dette med Haldens 350 års jubileum hvor jeg er delaktig. Ønsker arrangørene og utstillerene lykke til :-)
|
|
rebelego
Veteran Joined: 16 juli 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 228 |
Post Options
Thanks(0)
|
Noen stemningsbilder... |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |