MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - Super sjappe. Skreddersy ditt lok. De gjør ALT
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Super sjappe. Skreddersy ditt lok. De gjør ALT

Post Reply Post Reply
Author
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Super sjappe. Skreddersy ditt lok. De gjør ALT
    Posted: 27 mars 2015 at 16:48
Detter er butikken. www.Grootspor.com . Det er i Nederland. Jeg bruker den butikken mye men jeg bor i Nederland. Du kan du få loket akkurat slik du vil. Jeg snakker spesiellt om G-skala da. Har du dårlig kontakt - de monterer batteri som slår inn som nødstrøm ved små strømbrudd i skinnene. En god opgradering. En ting til: har du et G-skala diesellok så bygger de inn røykgenerator der også om ønskelig samt bare fantasien og lommeboka stopper. 
Når det gjelder hva de kan gjøre så kan dere jo se hva jeg skal gjøre med min V60 i en annen tråd jeg opprettet.
Man kan velge engelsk språk på siden selv om alt er på nederlandsk. Det er bilde av engesk flagg.

Back to Top
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 mars 2015 at 17:14
Noe annet som er tøft å be om hvis du har et skiftelok er at lokføreren snur seg med kjøreretning, fjærende buffere og lys i instrumentpanel i cockpit er også kult. Og taklys i cockpit selvfølgelig. Disse tingene er kanskje brotkastede penger hvis man har uteanlegg men jeg har det inne.
Back to Top
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 mars 2015 at 22:01
De sender til Norge også. Dyr porto men... Ta en titt på websiden. Jeg gjentar: www.grootspoor.com
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.