Roco De-coupling dekoder (61197) |
Post Reply |
Author | |
Arve Øyan
Viderekommen Joined: 01 februar 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 februar 2014 at 11:32 |
Hei, jeg er en nybegynner innen digitalstyring og jeg har et problem med å få satt decoderen i programmeringsmodus. Har fulgt vedlagte buksanvisning men ikke noen suksess. Har forøvrig gjort det samme med 4 sporveksler uten problem. Er det noen som vet om det er et spesielt trikx eller noe som jeg bør passe på her... de-copleren skal stå på et endespor/oppstillingsspor - vet ikke om det er av betydning men spør uansett.
Håper noen kan gi meg litt hjelp her.... |
|
Dux
Viderekommen Joined: 03 februar 2014 Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
De der er litt tungvinne å programmere, og manualen blir man ikke akkurat lite forvirret av. Men det du skal gjøre er å programmere de en etter en, dvs ikke koble flere til banen samtidig (ellers ender du opp med å sette alle i programmeringsmodus samtidig). Så sender du signal til adresse 80 fem ganger i løpet av fem sekunder (slå den av og på 5 ganger), da går de i programmeringsmodus. Mens dekoderen er i programmeringsmodus gjør du som du gjør med sporvekslene :)
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |