MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - Cotainere
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Cotainere

Post Reply Post Reply
Author
Sven Ole View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sven Ole Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Cotainere
    Posted: 27 desember 2013 at 22:12
Jeg har noen, og har tittet på flere containere. Det jeg ser er at det er forskjellige festeanordninger for disse containerne til  f.eks. vogner og biler. Finnes det noe system i H0- verdenen på dette (norm, el.)? Er det noen produsenter som bruker samme malen? 
SOHo
Back to Top
mattis94gutt View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mattis94gutt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 desember 2013 at 22:40
Jeg har containervogner fra både Märklin, Roco og Lima og Märklin og Lima har samme typer feste for containerne. Hvilken merker er det du har?
Proud to be a nerd.
Back to Top
Sven Ole View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sven Ole Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 desember 2013 at 00:16
Jeg har Lima, Herpa og Wiking.

Edited by Sven Ole - 28 desember 2013 at 00:17
SOHo
Back to Top
mattis94gutt View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mattis94gutt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 desember 2013 at 01:08
Har Lima containerne tagger under (til og stikke ned i vognen)? 
Proud to be a nerd.
Back to Top
HAI View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote HAI Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 desember 2013 at 01:19
Min erfaring er at containere fra Lima, Electrotren og Os.kar (?) passer utmerket på Märklin sine containervogner. Roco og Kibri sine passer også, dersom man lager "pigger" på containerene.
Mvh Halvard
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,080 seconds.