*hulk* |
Post Reply |
Author | |
GeirC
Medlem i MJF Joined: 14 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 250 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 juli 2005 at 23:09 |
Katastrofe.... Her har jeg gledet meg i 4 dager til å begynne med skinneleggingen, og så finner jeg ut at jeg har målt feil... Mangler en krysspens og en tredeler.... Og jeg får derfor ikke startet før langt ut i august grunnet ferie... Jeg føler.... sorg... At det går an å planlegge så dårlig.... Ferie er no driiiit! |
|
Geir C - "I"m on a roll people!"
|
|
aha
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 254 |
Post Options
Thanks(0)
|
Skjerp deg...... |
|
thomas snare
Viderekommen Joined: 02 november 2004 Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tror du kansje bør lese i gjennom reglene for forumet i gjen!
|
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er det forbudt å si at ferie er no driiiit, eller er det forbudt å si skjerp deg? Eller er det en annen grunn til å lese reglene på nytt? |
|
TomL
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei GeirC ! Ja, sånn er livet som mj"er Fullt av overraskelser ! Og når en så må gå og "vente" en hel ferie for å komme i gang igjen, ja, så føles det nettopp slik du beskriver " Ferie er no driiit" (For dagene går jo såå sakte..) Har opplevd det samme selv, under sydens intense varme, satt jeg i skyggen og leste et mj-blad, og drømte meg hjem til hobbyrommet, vekk fra VARME, solkrem (som jeg hater) ,svette og ubehag. Med ønske om god ferie ! Tom Lynga |
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvilket skinnesystem bruker du da? Syns det høres eksklusivt ut om det er så vanskelig å skaffe at du ikke får tak i det før etter ferien...? Eirik |
|
GeirC
Medlem i MJF Joined: 14 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 250 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det som er no driiit er at jeg bor i Hemsedal, 3 timer unna nærmeste MJ forhandler, og skal på ferie på Mandag etter et 48 timers skift på jobben, så hvis/om jeg hadde bestilt dette igår når jeg fant ut at jeg manglet det, så hadde det vært forsent uansett. Nå må jeg lide meg gjennom 14 dagers ferie og mitt eget bryllup uten å få legge en eneste skinne . Vel bryllupet er jo litt koselig da, men allikavel. I was on a roll, people! I was in the zone. And I messed up! |
|
Geir C - "I"m on a roll people!"
|
|
Guests
Gjester |
Post Options
Thanks(0)
|
ØØh, ikke glem at dette er et mj forum, diskuter ferie et annet sted
|
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nå er faktisk denne tråden postet under "andre tema", og der er det lov
å diskutere ferie! Spesielt når den stikker kjepper i hjulene for en
ekte entusiast.
Mvh Heine |
|
crasyhh
Veteran Joined: 24 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 101 |
Post Options
Thanks(0)
|
tenk på meg da.....hulk jeg bestilte peco flexiskinner i z før ferien og har hittil fått 4 av 14 grunnet trege inportører.....føler med deg geir c...
|
|
|
|
smholt
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 206 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er jo mulig å bestille fra England f.eks. Jeg har brukt The Signal Box flere ganger for Z-skala skinner. De er raske og prisen er grei. /http://www.thesignalbox.co.uk/ Om jeg ikke tar helt feil koster 12 lengder med Peco Z-skala flex £28,(Varenummer SL200/12) om de har det på lager. |
|
crasyhh
Veteran Joined: 24 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 101 |
Post Options
Thanks(0)
|
ooooooii! det var billig! da tror jeg kansje jeg bestiller derifra istede. men husker dut hva frakten kom på....? finner ikke ut av det... Edited by crasyhh |
|
|
|
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Akkurat den følelsen har jeg også hatt. Dratt på ferie til varme strøk for å tilfredsstille familens ønske om sol, varme, klissete is, og for ikke snakke om klissete solkrem. MJ-bladene blir jo griset til sånn at de nesten ikke er til å bla i når en kommer hjem. Og verre blir det også dersom det heller ikke finnes en jernbane i nærheten, som en liten tur med leiebil kan "spore" opp. Da blir det bare å ligge på solsenga og tegne sporplaner i sanda og håpe at ferien snart er over ... |
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |