DI3 fra Heljan |
Post Reply ![]() |
Author | |
smurf69 ![]() Nykommer ![]() Joined: 18 juni 2007 Status: Offline Points: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 januar 2013 at 09:13 |
Hei
Jeg har akkurat fått fatt i en Di3 og tenkte å åpne lokket for å titte på dekoder, magnet osv. Men, jeg er usikker på hvordan det demonteres. Har jo ikke lyst å ødelegge når jeg først har fått ett. Jeg ser det er 2 tapper på hver langside av karroseriet men jeg syns fortsatt det sitter. Kan noen gi meg råd om hvordan de demonteres? Takker :) |
|
![]() |
|
Bjørn R Larsen ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Trekk ut buffertene i hver ende.
|
|
![]() |
|
Roger Andre ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 23 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 120 |
Hei. Du må trekke ut buffere i vær ende og vippe ut kåpen likt på vær side og da skal kåpen komme greit.
Lykke til
|
|
Mvh Roger Andre
Valdresbanen"s materiell alle epoker |
|
![]() |
|
smurf69 ![]() Nykommer ![]() Joined: 18 juni 2007 Status: Offline Points: 12 |
Tusen takk!
Jeg hadde ute bufferne men turte tydeligvis ikke løfte skjørtet langt nok ut. Etter en del nervepirrende minutter løsnet det nå :) |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |