Byggeveiledning NSB Nf2 type 1 fra Scan Train. |
Post Reply |
Author | |
Finsøgaard
Viderekommen Joined: 07 september 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 16 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 desember 2012 at 20:55 |
Jeg har fått tak i et messingbyggesett av nevnte vogn, men mangler byggeveiledning. Er det noen som har liggende en som det går an å ta en kopi av hadde jeg blitt veldig happy. Har bygget vogna så langt det lar seg gjøre uten veiledningen, men nå står jeg fast.
Godt Nytt År til alle.
|
|
OJ
|
|
Steinar Snøtun
FREMO-forummedlem Joined: 22 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei
Så vidt jeg vet ble det ikke laget noen byggeveiledning til vogner fra Scan-train. Legg ut noen bilder av de delene du ikke finner ut av, så kan vi nok hjelpe deg. Edited by Steinar Snøtun - 31 desember 2012 at 12:35 |
|
Steinar
|
|
Asgeir
Fremo og MjF medlem Joined: 12 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 755 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har byggebeskrivelse for NSB Litra N 2 type 1, laget av ScanTrain og AS PRO-SA.
Denne beskriver bygget av en vogn uten bremsehus, men har ingen tegninger eller sprengskisser. Kan scanne og legge ut den hvis du tror det hjelper. Det enkleste er, som Steinar skrev, antaglig å ta bilder så finner noen sikkert ut av det. |
|
Asgeir
Bygger NSB og litt SJ 50-tallet |
|
Kjell H.
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2479 |
Post Options
Thanks(0)
|
Skal se om jeg har en liggende?
Kan ta med på klubben ved en passende anledning?
|
|
Grønd
Fremo og MjF medlem Joined: 05 mai 2006 Status: Offline Points: 27 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! Om du vil ta deg bryet kunne jeg tenke meg denne. Mvh. Tåle
|
|
Asgeir
Fremo og MjF medlem Joined: 12 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 755 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei
Min gamle PC tålte tydligvis ikke årsskiftet, og den nye nekter å snakke med scanneren, så det vil ta noen dager før byggeveiledningen kommer. |
|
Asgeir
Bygger NSB og litt SJ 50-tallet |
|
Asgeir
Post Options
Thanks(0)
|
Innlegget er slettet etter ønske fra produsenten.
Webmaster Edited by webmaster - 18 januar 2013 at 14:09 |
|
Grønd
Fremo og MjF medlem Joined: 05 mai 2006 Status: Offline Points: 27 |
Post Options
Thanks(0)
|
Utmerket!Tusen takk!
|
|
Finsøgaard
Viderekommen Joined: 07 september 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 16 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk til Asgeir for byggebeskrivelsen. Tror jeg skal komme videre med byggingen nå. Dukker det opp noen uløste gåter videre får jeg ta bilder slik Steinar foreslo.
|
|
OJ
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |