Jeg ble helt stum... |
Post Reply |
Author | |
keknor
Viderekommen Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 33 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 september 2012 at 22:50 |
Se hva som er mulig å få til i N skala:
http://stummiforum.de/viewtopic.php?f=51&t=50628&start=150#p724156 Det er bare å finne fram en hel flaske vin og sette seg godt til rette . Det er maaange fotos fra Jörgen (?)s fantastiske modellbygging. |
|
keknor
|
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
Når du trodde du hadde sett det meste av MJ så kan likevel slike overraskelser dukke opp! Om jeg greier å bygge halvparten så fine trær i H0 hadde jeg vært kjempefornøyd. Takk for en ekstremt interessant link! |
|
Laurenz
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 637 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg åpner linken og tror det første bilde jeg ser på er ekte.... så ser jeg at det er en modell... og så N-skala. Og de trærne da, at det er mulig å lage slikt. Helt fantastisk.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |