NSB's gamle logo |
Post Reply |
Author | |
hilljens
Veteran Joined: 22 april 2012 Location: Norge Status: Offline Points: 106 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 mai 2012 at 19:45 |
Noen som vet hvor jeg kan laste ned NSB's gamle logo, den med vingene og hjulet under med NSB i midten. Jeg tror den opprinnelig er fra tiden like før krigen.
|
|
Mvh Arne Hill-Jensen
Skreiabanens materiell epoke II og III |
|
jhh61no
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 686 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei
Noe her som kan brukes ? http://asp06.bibits.no/jbv/WebSearch/recinfo.idc?idno=8190&base=4&Maxhits=50&SearchUnitId=0&UnitId=0&Docgrp=4&LoanUnitId=1&dbAlias=JBV&ResultType=hitlist |
|
Jarle H Hansen
Bergen Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++ |
|
Svein
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prøv denne
Mvh Svein
|
|
trulss
Fremo og MjF medlem Joined: 07 juli 2005 Location: Norge Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Truls Slevigen
|
|
hilljens
Veteran Joined: 22 april 2012 Location: Norge Status: Offline Points: 106 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tusen takk for hjelpen alle tre!!!
|
|
Mvh Arne Hill-Jensen
Skreiabanens materiell epoke II og III |
|
kvikkelouis
Viderekommen Joined: 09 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 9 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvis det er noen som kan ta seg bryderiet med å lage dekaler av epoke 1 og 2 i H0,så kjøper jeg gjerne noen ark.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |