En mj-legende har gått bort |
Post Reply |
Author | |
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 mars 2011 at 00:40 |
Etter at internettsiden Micro/Small Layouts for Model Railroads ikke har blitt oppdatert slik den pleier, er det med sorg jeg nylig oppdaget og nå meddeler forumet at innehaveren av den nevnte side Carl Arendt gikk bort den 4. mars.
Han var en stor inspirasjonskilde og en god mj-ambassadør for små mj-anlegg, og i mine øyne var han således en mj-legende på linje med Alan Wright, Cyril Freezer, Art Curren og John Allen. Han vil bli savnet, og mine tanker går først og fremst til familien hans.
Roger
Link: Minneord av Ian Holmes Edited by Roger - 19 mars 2011 at 06:38 |
|
oyvindarnoy
Nykommer Joined: 30 oktober 2009 Location: Norge Status: Offline Points: 37 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dette var trist. Var til stor inspirasjon den nettsiden.
|
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Selv om initiativtakeren og formidleren dessverre ikke lenger er blandt oss, frykter jeg ikke at selve nettstedet om mikro-anlegg skal bli borte; Den kommer nok til å leve videre i en eller annen form etterhvert. - Forhåpentligvis i beste Carl Arendt-ånd!
|
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |