NSB med ny profil |
Post Reply |
Author | ||
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 april 2005 at 13:56 |
|
Ny profil hos NSB:
http:// designmanualen.nsb.no/NSBInternett/CCS Nei, ikke frittromsprofil, men grafisk profil! Ny logo! Ikke så verst den der? Litt mer formfull enn før. Hmmm, speilvendt er den vel. Vingehjulet er speilvendt (Presisering: i forhold til gml logo). Testet motsatt veg: Liker i grunnen den andre best, den som kommer "mot" deg. Vanesak, kanskje? Hva synes dere? Tro om det kommer ny profil på rullende materiell, også? mvh Henning L (Lagt til presisering) Edited by Henning L |
||
ben
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 139 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei, viss du ser nøye etter på den speilvendte varianten, så ser du at det egentlig bare dreier seg om en EU-tilpassning, det er nemlig en ny variant av euro-symbolet....
Ben-Sigvald |
||
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Euro - jassåja, sånn, mener du:
mvh Henning L |
||
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Iallefall kommer det nye uniformer. Og det henger et nytt skilt på Oslo s med ny logo. Etter hvert som matriell lakeres om( ved revisjon, uhell osv), vill den nok få ny logo. |
||
A matter of life and death
|
||
brandett
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
syntes NSB bytter logo hele tiden jeg. Klarer de ikke bestemme seg?
|
||
mvh Bjørn-Martin Brandett
|
||
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Er du sikker på at NSB får nye uniformer? NSB-ansatte jeg har snakket med vet ingenting. (Som Greffern så riktig påpeker står A ved siden av S. Men nå har jeg rettet på fadesen) Edited by Dag Cato |
||
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
||
greffern
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 172 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
NAB-ansatte? Ååå (a) står ved siden av (s)...... Jaja, sov godt! |
||
Små irriterende bokstaver betyr bare en ting:
MVH Jon Oskar Grefsrud [http://www.norskmjforum.no/video/data/jog-logo.jpg"> |
||
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Firmaet jeg jobber for, lager også navnåler.Firmaet som lager uniformer for Nsb og Oslo Sporveier er kunde hos oss. Og de sa at Nsb skulle ha nye uniformer. Hvor godt informert de egentlig er vet jeg ikke. Men de sa så. Edited by Wickerman |
||
A matter of life and death
|
||
Guests
Gjester |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg synes ikke den nye logoen er noe å juble for. Og det koster vel litt å endre hele tiden.
|
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |