hadeland og omhegn mjk søker medlemmer |
Post Reply |
Author | |
Hans-Ingve
Medlem i MJF Joined: 28 august 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 47 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 september 2010 at 14:43 |
hei Vi i Hadeland og omhegn mjk har fått oss et lokale på 230 kvm. Så i den forbindelse søker vi flere medlemmer, slik at vil være med å bygge et stort fellesanlegg. bilder av lokalet blir lagt ut om ikke lenge. Lokalet ligger en time nord for Oslo, på hadeland. Dersom dette høres interressant ut. så er dere velkommen til å ta kontakt. |
|
øystein lb
Veteran Joined: 02 august 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 378 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gratulerer! Det var mye. Hva ligger Trondheim modelljernbane klubb på da, Henning?
Mine erfaringer fra TMJK om hva som man burde ha hvis man har plass er: - Verksted med masse plass til oppbevaring og lagring. Plass til at 3-4 kan jobbe sammen samtidig. - Sage/grovverksted. Av og til ligger det MYE støv i lufta i kjeller"n på TMJK! Plass til at man kan håndtere finerplater enkelt og greit.
|
|
Chr. Lil.
Veteran Joined: 08 januar 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 246 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvor på Hadeland ligger lokalene? Jeg bor på Lillehammer. Er interessert så lenge det ikke blir for langt å kjøre
|
|
Christian L.
|
|
Hans-Ingve
Medlem i MJF Joined: 28 august 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 47 |
Post Options
Thanks(0)
|
De ligger på Lunner. Ikke så langt fra Lunner stasjon.
|
|
Chr. Lil.
Veteran Joined: 08 januar 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 246 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hmm... det var synd, blir litt i lengste laget trur jeg
|
|
Christian L.
|
|
defrog
MjF-styremedlem Joined: 10 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 68 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei folkens
Jeg håper at de som er interessert melder seg fort. Da dette er noe som mange vil være med på. Tenk bygge modelljernbane på 230 kvadrat. Så si i fra å bli med på noe spennende Mvh Nestleder i Hadeland og omegn mjf |
|
E L K
Medlem i MJF Joined: 01 januar 2007 Location: NORGE Status: Offline Points: 50 |
Post Options
Thanks(0)
|
HEI HER ER DET PLASS TIL MANGE.
VI KAN BYGGE MODELLJERNBANE I H0 VI KAN KJØRE MED DIN Å MINE TOG.
VI KAN BYGGE MED STIGNINGER Å STOOOORE STASJONER.
VI KAN TIL OG MED DRIKKE KAFFE Å SPISE PØLSER.
DET ER TIL OG MED PLASSERT SÅ VI KAN SE TOGENE SOM GÅR PÅ ROA HØNEFOSS LINJA
DET ER BARE Å BLI MED
JA VI HAR TIL OG MED FORMANN . NK ,SJEF OG EN SOM MALER RARE TING PÅ VEGGEN
|
|
Arkitekten
Viderekommen Joined: 02 september 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 63 |
Post Options
Thanks(0)
|
E L K, det hadde vært fint om du skrev med små bokstaver. Da blir det litt lettere å lese hva du skriver. Takk
|
|
Hvem, sa du?
Du kan ikke stole på noen. Ikke engang deg selv. |
|
janingar
Nykommer Joined: 30 april 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 33 |
Post Options
Thanks(0)
|
Egentlig høres det veldig spennende ut. Er selv modelljernbane-interessert, men har for liten plass eller økonomi til å kunne bygge noe særlig selv.
Dessverre bor jeg på Gjøvik, så er en times reise hver vei. Noe som blir for langt for vanlige ettermiddager. Et spm. med det samme. Finnes det noen modelljernbane-klubb i Mjøsregionen? For burde jo nesten være mulig å samle interesserte både fra Hamar, Brummundal, Gjøvik og Lillehammer i én klubb. |
|
Jan Ingar
Mitt galleri |
|
defrog
MjF-styremedlem Joined: 10 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 68 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei vi har plass til flere! Så ikke nøl med å ta kontakt med oss! Mvh
Nestleder i hmk
|
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det finnes allerede en klubb på Brummundal. Så da har jo Mjøsregionen en klubb. Samt den i vogna på Elverum st.
|
|
A matter of life and death
|
|
janingar
Nykommer Joined: 30 april 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 33 |
Post Options
Thanks(0)
|
Noen her som vet om det er aktivitet i den klubben i Brummundal? Ser at det står oppført en adresse og mobil-telefon dit, men ikke noe mer. Ikke virker det som om det er noen derfra som er aktive på forumet her heller.
|
|
Jan Ingar
Mitt galleri |
|
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
Den vogna på Elverum, hvordan ser den ut?
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |