Bilder sa du?? |
Post Reply |
Author | ||
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 november 2004 at 16:54 |
|
Vi må teste dette:
Ikke akkurat tog, men arti" læll! Oooh! Egen mappe: mjbilder/HenningL/falling_cow_126799a.jpg En egen, varm tilfredshet følger av det å ha egen mappe! Men kan man få se den på noe vis? Dette funka jo ellers greit. mvh Henning L |
||
Lars Gjertsen
FREMO-forummedlem Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Litt "kreativ" surfing gir en 403 - melding, hvilket sier at indekser/mappe er beskyttet mot visning utover direkte visning av spesifikt bilde. Slik blir det nok også i overskuelig fremtid. Så noen mulighet for administrasjon av noen egen billedmappe blir det ikke i samme fremtidsperspektiv. Men arti" bilde, ja! Fra USA, antar jeg, men hvor? (og ikke minst hvorfor) Edited by Lars Gjertsen |
||
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Nei, det er vel sånn forumet er bygd opp. Kunne vært kjekt å slette ting. Men det kan vel admin gjøre ved behov, sikkert. Nå bør vel ikke bilder fjernes fra mappa uten videre, siden det vil rote til forumet.
Hvorfor? Fordi det faller kuer der, vel! Tror forresten det var i Afrika et sted. Bildet minner meg forøvrig om en helt fjern historie fra tidlig Ernie. Noe særlig mye mer enn at det daler kuer ned fra himlen husker jeg ikke, riktignok - Ett til, animert gif: MJ-bladet har omsider kommet, og Håvard røsker det fram og leser kritisk iveg... (kommer vel snart, det bladet, vel?) mvh Henning L Edited by Henning L |
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |