laserskårede byggninger |
Post Reply |
Author | |
kokken
Fremo og MjF medlem Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 mars 2010 at 21:49 |
Jeg har tegninger av en byggning/stasjon som jeg gjerne skulle ha fått skåret ut i tre. Tegningen jeg har er i PDF.fil. Er det noen som kan hjelpe meg med dette??? |
|
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det samme skulle jeg hatt hjelp til. og hva vil evt prisen bli på er jo litt viktig
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
cinxia
Nykommer Joined: 06 desember 2009 Location: Norge Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hva slags tykkelse er det på treplatene du skal bruke?...jeg har et prosjekt på gang med laserskjæring men det er helt i begynnelsen så jeg har ikke mye info ennå...men om noen uker bør det ha skjedd noe.
|
|
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
jeg for min del vil ha et veldig tynnt materiale
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
kokken
Fremo og MjF medlem Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
|
tykkelsen har ingen voldsom betydnig for min del, så lenge byggningen kan settes lett sammen og den ikke faller fra hverandre hehe
|
|
cinxia
Nykommer Joined: 06 desember 2009 Location: Norge Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ok:-)...da spørs det om ikke det skal gå bra. Jeg har avtale med laseroperatøren i dag så får vi se da veit du;-)
|
|
trulss
Fremo og MjF medlem Joined: 07 juli 2005 Location: Norge Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det finnes mange som har lasere rundt i landet, men det er ikke så mange som går ut med tilbud om skjæring for andre. En viktig grunn til det er at en tegning sjelden er en tegning som kan sendes rett til laseren. Den største jobben med å få noe laserskåret ligger i å lage tegningene.
Prøv http://www.ponoko.com/ hvor du kan få laserskåret i mange forskjellige materialer til greie priser. De har mye nyttig info om hvordan tegningene må være. |
|
Truls Slevigen
|
|
kokken
Post Options
Thanks(0)
|
Ok, du får holde meg oppdatert
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |