Motorvogn |
Post Reply ![]() |
Author | |
kokken ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 november 2009 at 11:39 |
Jeg er på utikikk etter motorvogn 64,65, 67, og 68. Noen som vet hvor det er mulig å anskaffe seg noen av disse??
|
|
![]() |
|
Stian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
![]() |
|
ØysteinF ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 25 august 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 160 |
Drømmen hadde vært noen 68 sett på anlegget... og gjerne 65... ingen rykter om produksjon av disse?
|
|
![]() |
|
Stian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
NMJ prodduserte disse for noen år siden mener jeg...
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
![]() |
|
Pelle ![]() Nettgruppen ![]() ![]() Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
BM68A er under produksjon av Scantrain
![]() ..og NMJ produserte BM+B+BFS 67 for en del år siden. ![]() Selv har svenske Jörgen Edgar laget en BM+BFS 68B i Ofotbanedesign til meg. ![]() |
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
![]() |
|
TeVe ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 08 desember 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 610 |
Hei
Jeg holder på med denne som rent privat prosjekt. Du kan lese mer om dette her BM86A. Er kommet så langt at jeg straks støper ut en hel skallmodell som skal danne basis for videre bearbeiding til mastermodell. Siden blir oppgradert straks skallmodellen er klar. Terje Endret: Korrigert link Edited by TeVe - 22 november 2009 at 17:33 |
|
Terje V.
|
|
![]() |
|
Ørjan ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
![]() |
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
![]() |
|
ØysteinF ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 25 august 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 160 |
Ja, men om man skriver inn adressen så funket det! :)
Følger utviklingen videre... om prisen blir overkommelig, kunne jeg nok tenke meg et par/tre sett ja...
|
|
![]() |
|
TeVe ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 08 desember 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 610 |
Da har jeg rettet linken i mitt innlegg. Terje |
|
Terje V.
|
|
![]() |
|
kokken ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
Har du noen som tanker om hva prisen på BM68A kommer til å bli????
|
|
![]() |
|
Nei, ingen formening da jeg så langt har konsentrert meg om kassa og kun om denne. I tillegg er det jo boggier, underdel, drivverk, dekaler mm. Terje |
|
Terje V.
|
|
![]() |
|
Ok, da venter jeg i spenning
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |