Dekoder i Roco EL16 - Plassproblem! |
Post Reply |
Author | |
a[c]e
Medlem i MJF Joined: 12 april 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 178 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28 mai 2009 at 17:24 |
Jeg sliter med å finne plass til dekoderen i mitt Roco EL16-lok.. Noen som har gode tips her?
Bruker LokPilot dekoderen.. Er den større enn andre? Edited by a[c]e - 28 mai 2009 at 17:24 |
|
ace@samlerforumet.net
|
|
a[c]e
Medlem i MJF Joined: 12 april 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 178 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tror jeg kryper til korset og kjøper en ny og mindre dekoder! Noen som har gode erfaringer med Zimo MX63?
|
|
ace@samlerforumet.net
|
|
jhh61no
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 686 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei.
Er dette en EL16 md nem-plugg eller ei ?
Tror du får plass til dekoder om du ar bort omstillingsskruen for luftledning. Den trenger du uansett ikke når du kjører digitalt.
Ellers har jeg svært gode erfaringer med alle Zimo-dekoderne mine, ogsp MX63
|
|
Jarle H Hansen
Bergen Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++ |
|
a[c]e
Post Options
Thanks(0)
|
NEM-plugg ja!
Tror ZIMO-dekoderne er mindre enn den jeg har forsøkt med til nå! |
|
ace@samlerforumet.net
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |