MRC Prodigy Digital Advance |
Post Reply |
Author | |
mariusgn
Nykommer Joined: 23 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 mai 2009 at 18:17 |
Hei Driver å planlegger et anlegg hjemme nå. På grunn av plassmangel tror jeg at jeg kommer til å starte med en liten stasjon uten noe spesielt forbilde sånn mest for å få litt følelsen på hvordan ting kan og bør gjøres og for å få kjørt tog litt frem og tilbake. Fordi jeg er student med litt andre ting å tenke på nå i Mai skjer det nok ikke så mye med engang men nå ser jeg at nmj har salg på denne pakka for digitalstyring
noen med erfaringer, ideer, og tanker, bør jeg slå til eller er det ikke noe og trakte etter?
|
|
Chr. Lil.
Veteran Joined: 08 januar 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 246 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! Jeg har ikke så mye peiling på digitalstyring, men jeg bestilte roco startsettet som er laget i sammarbeid med nmj (får det mest sansynlig i posten i morra):
Om roco digitalstyring er tingen tørr jeg ikke si noe om Men det er rimelig siden man får med både lok og fire vogner, ellers har du digitrax hos togbutikken.no som et alternativ.
Dette ble mest en post som forteller litt om noe av det du kan velge....
|
|
Christian L.
|
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
All erfaring tilsier at det er gunstig å begynne med et startsett komplett med digitalstyring.
For 2L-systemet har mange meldt om gode erfaringer med nettopp Roco sitt system med "mus" ... |
|
Bjørn Egil
|
|
Chr. Lil.
Veteran Joined: 08 januar 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 246 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvis du syns 3200,- blir litt dyrt så har de også andre roco startsett som er rimeligere.. Men da uten norske tog.
|
|
Christian L.
|
|
mariusgn
Nykommer Joined: 23 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
|
hmm det ser nesten ut som jeg blir nødt til å kjøpe et startsett da, men er det tilfeldig eller er det politikk som gjør at jeg ikke finner den digitale hovedboksen til roco (nr 10764). i noen av nettbutikkene jeg frekventerer?
takk for hjelpen forresten!
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |