Hvordan bruke RR&Co pc styring på youtube |
Post Reply |
Author | |
ROBEL
MjF-styremedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 277 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 mars 2009 at 00:06 |
Dette ser bra ut -fin instruksjonsvideo på hvordan komme i gang med Railroad&Co programmet for datastyring av modelljernbane SJEKK UT
Kan se ut som om Ross kommer med flere videoer etter hvert!
|
|
Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
|
|
jhh61no
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 686 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei
Jo den er grei, men den er jo håpløst gammel, men hvis Ross kommer med noe i gjeldende versjon 7.0 så det jo bli riktig så bra.
Benytter du RR selv ?
|
|
Jarle H Hansen
Bergen Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++ |
|
ROBEL
MjF-styremedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 277 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vel, har fulgt med RR&co siden ver 4, og tester demoene når de er tilgjengelige. Det er nok RR&co jeg går for den dagen jeg kjøper...
|
|
|
|
jhh61no
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 686 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei
Jeg er betatester på dette produktet så du må gjerne ta kontakt..
|
|
Jarle H Hansen
Bergen Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++ |
|
ROBEL
Post Options
Thanks(0)
|
hehe...det har jeg visst i flere år nå Tar kontakt når jeg begynner å bruke systemet for fullt jeg
|
|
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |