Modelljernbane i Dagbladet |
Post Reply |
Author | |
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 februar 2009 at 13:08 |
Jeg leser ikke Dagbladet så alt for regelmessig, så jeg har dessverre gått glipp av artikkelen frem til nå, men 21 januar var det faktisk omtale og bilder fra Horten Modelljernbaneklubb i Dagbladet. Link til artikkelen på nettet følger her:
Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hyggelig med omtale
.., men jeg syn"s det ser ut som om dere kunne trenge noen slike .. for de yngste tilskuerne |
|
Bjørn Egil
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mnja.. nå er jo ikke anlegget bygget for offentlig fremvisning da... Bildet i Dagbladet var vel tatt i forbindelse med at ansatte m/familie fra en bedrift var på besøk.
Men skulle vi en gang bygge et anlegg for offentligf remvisning slik dere har gjort skal vi huske på kassene ja
Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
odin11
Veteran Joined: 16 desember 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 112 |
Post Options
Thanks(0)
|
hvor er det dette anlegget på bilde står hen?
|
|
EivindPT
Medlem i MJF Joined: 15 oktober 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 36 |
Post Options
Thanks(0)
|
På bildet står det i Storbyen kjøpesenter i Sarpsborg, men mener å huske at det nå står på Stopp på tunejordet i Sarpsborg
|
|
EivindPT
|
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Det er helt riktig!
Anlegget ble flyttet tilbake til Stopp i går.
Se for øvrig denne her eller nederst på hjemmesiden.
|
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |