Første modul under bygging |
Post Reply |
Author | |
bergsagel
Veteran Joined: 08 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 151 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 desember 2008 at 09:36 |
Da har jeg tatt det første steget ut i Fremoverden. Min første modul er godt i gang. Mangler fremdeles mange detaljer.
Planen var at en polsk lastebil skulle sitte fastklemt under undergangen men hadde ingen tilgjengelig. Derfor ble det midlertidig en rotvelt. For dæ blæse grævligt på Jæren au.
Kvigene har ikke fått tatt i bruk sin undergang til den andre siden av sporet pga mangel på sikring.... Men de er på vei.
Ja, Nor Cargo bilen må snu siden han ikke var klar over høyden på undergangen. Vegvesenet har ikke fått satt opp skilt enda...
3 moduler til er skåret ut så dette har potensialet til å ta litt av....
Tom
|
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ser bra ut dette! Men mangler det ikke noen hull i endeprofilen???
|
|
bergsagel
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for det
Stemmer at det mangler hull... Hadde ikke rett borr tilgjengelig der og da så jeg tar det litt i ettertid. Kriblet i fingrene til å komme videre.... I de andre modulene jeg har skåret ut hull.
|
|
aha
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 254 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei, Enig med deg Tore, var selv ute hos Tom i helga og kan bekrefte at dette lover bra
Nå er jeg litt svak for litt lys og annet som blinker
Arne
|
|
frankm
Viderekommen Joined: 04 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 82 |
Post Options
Thanks(0)
|
ser bra ut! men er litt bekymret for at Nor-Cargo-bilen vil sørge for trafikkork om den fortsetter igjennom undergangen. Du får sette opp en makshøyde-skilt!
|
|
hansu
FREMO-forummedlem Joined: 20 november 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 27 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det var kjapt Tom, og med tre til på gang så tar du ledelsen totalt
Får se om jeg klarer å få startet opp noe selv, men det blir neppe før til våren
Hans Edited by hansu - 15 desember 2008 at 17:18 |
|
Roger Andre
Medlem i MJF Joined: 23 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 120 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det ble flott Tom... gratulere med din første modul. Lykke til med detaljene..
|
|
Mvh Roger Andre
Valdresbanen"s materiell alle epoker |
|
bergsagel
Post Options
Thanks(0)
|
Takker for tilbakemeldingene! Satser på mere flikking etter at ungene er i seng.... |
|
terje-o
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 260 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sterkt!
MVH for MJBV Terje O |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |