Hjem til jul: En tur med Sørlandsbanen |
Post Reply |
Author | |
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 desember 2008 at 22:43 |
Med eksamen unnagjort var det på tide for en emigrant å vende hjem. Det ble en riktig fin tur med Sørlandsbanen i dag. Været viste seg fra godsiden og snøen skapte julestemning i de røde vogner. Joda, røde, stol på meg. Grunnen til at følgende serie er i sort/hvitt er at jeg har gitt opp farger, så enkelt!
Vi starter på Stavanger stasjon kl. 10 i dag. Så for meg en trikketur, men neimen stod ikke El18 klar med vogner! Trains av Porcupine Tree anyone? Ut for luft i Kristiansand Okei, ET fargebilde da! Tingen er at El18 er svært uappellerende i bw. Så fremme i gamle Oslo etter en lang tur hjem til jul |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Espen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
Flotte bilder
Spennande med sort/hvitt MVH Espen |
|
Mvh Espen
Oversjefsnestleder Fladjæren mj klubb avd 3 etage og MJBV Hovedkontor. Marklin Digital. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |