Ønsker pent brukt lima EL13. |
Post Reply ![]() |
Author | |
Helge Myhre ![]() Viderekommen ![]() ![]() Joined: 01 juni 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 72 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 juli 2008 at 06:49 |
Jeg bygde om med vellykket resultat en EL13 i Márklin. Da brukte jeg en Márklin Re4/4.Nå vil jeg bygge en til; denne gang i Ofotbanedesign. Alt jeg trenger fra Limas EL13 er boogiekasser, hjul og kåpe. Teknisk sett gjør det ingenting om den er defekt. Men den MÅ være gammeldesign så jeg ser hvor den stripen på siden som skal være på loket, da jeg skal maskere og lakkere hvitt der. Har du et slikt lok som er pent å se på eller disse delene jeg nevnte her ønsker jeg kontakt på www.rottenikken@bluezone.no. Hvis ikke linken virker så skriv den ned og mail meg manuellt. Er glad for alle henvendelser selv om du bare har delene. Skulle gjerne hatt to ekstra hjul med friksjonsringer også hvis du har. Som sagt trenger jeg: Boogiekasser, en pen kåpe i gammeldesign, og hjul, eller et lok. Edited by Helge Myhre - 10 juli 2008 at 07:22 |
|
Mvh.
Helge Myhre www.togwebsiden.com |
|
![]() |
|
Dan Rasmussen ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei Helge Måske kan jeg hjælpe, men jeg kan ikke benytte din link siden det hverken er en emailadresse eller en www. henvisning. Anyway - det er mig ikke muligt et få noget ud i cyberspace. Send mig gerne en Pm, så finde vi ud af noget. mange hilsner Dan |
|
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
|
![]() |
|
Svein_H ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2126 |
Hei Helge.
En kamerat av meg skal selge denne her: ![]() Send meg en PM om du er interessert, så skal jeg be ham om å kontakte deg. Mvh Svein A |
|
![]() |
|
hoffno ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 06 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 48 |
Du har en PM fra meg
|
|
Vidar -KMJK-
|
|
![]() |
|
Helge Myhre ![]() Viderekommen ![]() ![]() Joined: 01 juni 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 72 |
Hva er en PM?
|
|
Mvh.
|
![]() |
|
Nå har jeg fått alt jeg trenger til å bygge.
|
|
Mvh.
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |