R.E.M. til Norge i september! |
Post Reply |
Author | |
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 februar 2008 at 10:44 |
Håper jeg ikke tråkker på foten til noen ved dette, etter at Metallicatråden ble stoppet
Men jeg vil bare informere om, samt yttre min glede for, at R.E.M. skal spille to konserter i Norge! Først på Ullevål den 3. september, deretter i Bergen den 4.! jeg skal på den i Oslo, kanskje og til Bergen... |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Jonas
Veteran Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er ikke noe fan av rem eller metallica jeg men...
Har hørt mange rykter om at Kaizers Orchestra skal spille i drammen teater i år.
Noen som vet noe om dette?
|
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ifølge billettservice skal Kaizers spille på Sentrum Scene, i Fjalerhallen og i Bergen, vet ikke noe mer...
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |