Piko |
Post Reply |
Author | |
Brede
Viderekommen Joined: 04 januar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 42 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 januar 2008 at 18:37 |
heisann
Har fått et tilbud om å kjøpe et brukt Piko startsett.
Er helt ny i dette så jeg har ikke noe særlig peiling.
Er dette like bra som Märklin eller?
Det er analogt, en vanlig rundbane med et skiftespor.
takker for svar
|
|
MagneH
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 27 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du kan lese om det her:
|
|
mvh Magne H (ECoS II, Märklin C)
Bruk pengene mens du har dem. Når de er borte, er det for sent. |
|
Brede
Viderekommen Joined: 04 januar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 42 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei igjen
Hvor mye koster det å digitalisere banen?
Må man ha Piko "digital dings" eller kan man bruke andre??
|
|
BNSF DASH 9
Viderekommen Joined: 05 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 59 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nytt digital til Piko fulverdig system fra kr 1500,og oppover
|
|
DIGIRAX CHIEF, ZEPHYR, DT400 IR TRÅLØST,JMRI og WiThrottle app.
|
|
Brede
Post Options
Thanks(0)
|
har du noen link til dette??
|
|
odin11
Veteran Joined: 16 desember 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 112 |
Post Options
Thanks(0)
|
det du gjør for å få digitlisert piko settet, kjøp et startsett fra roco med digital kontroller. 1500 kroner med br215 og 2 vogner.
og 1 estra digital dekoder til ditt lok. med settet får du de samme digital tingene til 1000 kroner billigere og i tilegg får du lok, vogner og skinner. skal gjøre det samme selv :) mvh. odin Edited by odin11 - 20 januar 2008 at 15:19 |
|
Brede
Post Options
Thanks(0)
|
HEHE
Jeg gjorde akkurat dette i går jeg
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |