Rendsburg treff 2007 |
Post Reply |
Author | |
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 oktober 2007 at 18:09 |
I helgen var vi en gjeng fra Rogaland og Sørlandet som tok med oss noen moduler og reiste en tur til Rendsburg-treffet i nord Tyskland. Dette er et treff som absolutt kan anbefales, da det er relativt "nærme" Norge.
Her er noen bilder som jeg tok: Rendsburg 2007
Regner med at andre kommer med flere bilder etterhvert.
|
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sukk
|
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
kjodleiken
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
Neste er himmelsprettstreffet. Denne gangen i Cloppenburg, 1 time 45 min sørvest for Hamburg. I tilfelle jeg reiser til det treffet, blir det fly eller tog for min del.
|
|
Med MJ-hilsen
Kjetil Sørlund Modelljernbaneverket Stavanger Distrikt |
|
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
I Mente!!!! Hvem ville ikke vært der...
|
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
-TUR-
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 278 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du fant min beste side her også Jon Einar ;-)
|
|
-TUR-
Tore Urvik |
|
aha
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 254 |
Post Options
Thanks(0)
|
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg fant andre sider av deg også , hva med funksjonen som "Fardienstleiter Brebeck-Hohentor"? Nærmer MJ-paradis kommer du vel ikke Tore?
|
|
kjodleiken
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
Schiffsbegrüssungsanlage, seie eg bare
|
|
Med MJ-hilsen
|
-TUR-
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 278 |
Post Options
Thanks(0)
|
"Ng 8263 ABFHART von Gleis Sieben! Schnell! Sie habst Signal!" og slikt sier bare jeg, selv om Schiffsbegrüssungsanlage nok kommer til å være turens "højdare" :-)
Edited by -TUR- - 31 oktober 2007 at 23:53 |
|
-TUR-
Tore Urvik |
|
jevistad
Post Options
Thanks(0)
|
Thomas Woditsch har lagt ut bilder fra treffet også:
|
|
kjodleiken
Post Options
Thanks(0)
|
Det må jo også sies at denne hallen var, etter min mening, helt genial. Også så kort vei til god mat. Harald Brosch fikk en enkel jobb denne gangen, da folka på Deula fiksa maten.
|
|
Med MJ-hilsen
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kult! Masse fine bilder fra Brebeck Hohentor også. Litt fristende å kjøpe hele greia og eksportere den til Norge Her her jo Überfahrdienststürmfärhleiter Hjellset på Ganddal også |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |