MZ 1414 fra Roco - et impulskøb |
Post Reply |
Author | |
Occam_dk
Nykommer Joined: 25 juni 2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 36 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 september 2007 at 22:16 |
Kære alle
Jeg er sikker på at der er flere, der har prøvet som jeg gjorde for nyligt, at stå overfor et tilbud så godt, at man ikke kan modstå at købe det, på trods af at man egentligt ikke har brug for det. Sådan havde jeg det med butikken Kystbanens tilbud på Rocos DSB MZ"er med lyd, så den har jeg anmeldt her: http://www.mj-blog.dk/2007/09/mz-1414-fra-roco/ Er der andre der har været i en lignende situation, og hvad røg så ned i kurven? Edited by Occam_dk - 25 september 2007 at 22:22 |
|
Kjell H.
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2479 |
Post Options
Thanks(0)
|
Joda - fristelsen ble for stor for meg også på siste danmarkstur. - Kom hjem med en Mz som knapt koster mer enn dekoderen separat her i landet.
Like ikke Roco-lyden da den var for litt for "tam" etter min mening så jeg har lagt inn en annen Mz-lyd jeg fant på nettet.
Forøvrig "flyter Danmark over" av Mz´ere da både Roco og HobbyTrade har lansert sine utgaver samtidig.
Jeg synes at Roco sin er den beste - med unntak av håndtakene på HobbyTrade sin som er smekrere.
Ellers blir jeg (som vanlig) irritert over at det er problemer med å bruke kortkoblinger på HobbyTrade sine utgaver (som for Di4 og Di6). De "kolliderer" med frontplogen og må flyttes/files litt av. Dette har Roco fått til på en utmerket måte!
Når man monterer NEM-holder og kulisse på en modell er det vel for å kunne bruke kortkoblinger?? - Da må man også være villig til å tilpasse plogene til dette. For "purister" så følger jo tette ploger med.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |