har lært noe nytt |
Post Reply ![]() |
Author | |
einjen ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 april 2007 at 23:11 |
Jeg vet hva en foamer er.....
|
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
![]() |
|
Henning L ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jepp, nå vet jeg litt om det, også. Akk ja. Og så en egen gruppe på Facebook for folk som misliker foamers, "agitt! Jeg trodde lenge jeg var toginteressert, men det er jeg visst ikke. Eller, det er noen som er så over the top interessert der ute, at andres litt overfladiske hobbyinteresse blir helt ubetydelig! Men jeg er jo egentlig mest interessert i modellbygging. Og i jernbanens systemer og funksjoner og folkene og miljøene og hvordan det virker og virket og hvordan og hvorfor jernbanen formet historien og landet. Det får inte vara så mycket tåg att det stör, sa Krister Brandt, og det hadde han jammen rett i! De der togene kommer fort i vegen... ![]() Men for all del, bare dyrk toget som var det livets mening, helt greit for meg, det! Det er bare når man setter eget og andres liv på spill at det blir galskap, og endel gjør visst det. Railfaning som risikosport? |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |