Jernbane i sort og hvitt |
Post Reply ![]() |
Author | |
carlf ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 februar 2007 at 16:44 |
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
![]() |
|
ben ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 139 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei, veldig kult med litt annerledes bilder av kjente motiver. Synes det ble en bra stemning i bildene, spesielt det nederste. Ben |
|
![]() |
|
Andreas ![]() Veteran ![]() Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Flott Gøyalt å se tog-bilder utenom det vanlige Edited by Andreas - 24 februar 2007 at 17:15 |
|
Hilsen Andreas.
|
|
![]() |
|
Yngve ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 21 oktober 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 305 |
Masse flott her! Syns det bildet med hunden var fantastisk stilig!
![]() |
|
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86
Yngve Forumet Smalspor avd. Bergen |
|
![]() |
|
carlf ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Mange takk alle!
![]() Hunden satt der alene og nærmest ba om å bli fotografert, og en bit av kyllingen jeg spiste av... Og hele scenen var ganske fin. Spesielt med de som stanset og slo av en prat midt i pendlerløypa gjennom Østbanehallen. Alle bildene ble forøvrig tatt på en liten Oslotur i går ettermiddag.... |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
![]() |
|
MY1201 ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 814 |
Var du innom Oslo Modelljernbanesenter...?
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
![]() |
|
Nei ble ikke det da
![]() |
|
Hilsen Carl-Frederic
|
![]() |
|
Per-Inge-2613 ![]() Veteran ![]() Joined: 14 desember 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
Det er da vel intet hinder? ![]() ![]() ![]() |
|
MvH
Thomas Olsen |
|
![]() |
|
Andreas ![]() Veteran ![]() Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Hehe det er ikke mer enn en uke siden du var der sist da Carl-F |
|
Hilsen Andreas.
|
|
![]() |
|
Nei var ikke det, så behovet var ikke stort nok til å pine mine medmennesker... Drog henne gjennom endel platebutikker da, måtte torturere liit
![]() |
|
Hilsen Carl-Frederic
|
![]() |
|
Alltid gøy å se jenters reaksjon når man forteller man at man driver med MJ og andre "sære" interesser (i mitt tilfelle lastebiler)
Edited by Andreas - 25 februar 2007 at 16:33 |
|
Hilsen Andreas.
|
|
![]() |
|
Per-Inge-2613 ![]() Veteran ![]() Joined: 14 desember 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
For å si det slik: De jentene som gidder å reagere på en negativ måte når de finner ut hva oss MJ"er, lastebil"ere, buss"ere, hva som helst, driver med, de er det ikke verdt å ta vare på
![]() Kommer aldri til å glemme den dagen en veninne ringte meg klokka 7 om morgenen, fly forbanna, fordi hun hadde begynt å lære seg internnummre på bussene ![]() |
|
MvH
Thomas Olsen |
|
![]() |
|
Hehe, ja tror hun jeg snakker om har inneforstått seg med mine sære sider
![]() Jaja, vi må overleve deres shoeshopping så da må de overleve et par timer med trainspotting ![]() |
|
Hilsen Carl-Frederic
|
![]() |
|
Good point |
|
Hilsen Andreas.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |