Banebygging og tips |
Post Reply |
Author | |
kim helland
Nykommer Joined: 05 desember 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 desember 2006 at 17:16 |
: jeg er nå medlem ønsker tips på modelbygging digitaltdrift. Samt medlems blad over bygging. takk |
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
Velkommen i gjengen! Jeg tror du får mer respons om du kommer med litt mer konkrete spørsmål. Er ikke helt sikker på hva du mener med "medlemsblad over bygging", men tenker du på foreningens medlemsblad så kommer det vel et nytt nummer rett før jul om jeg ikke tar helt feil. Edited by Håvard H - 05 desember 2006 at 17:46 |
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bladet heter forøvrig Mj-bladet, mye fint om de fleste delene av hobbyen.
Ellers har man Modell og Elektronikk, mye stoff om modelltog, -bil, -båt og -fly. MIBA, Modell Railroader og flere utenlanske blader fåes i Narvesen... |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
For øvrig har MJF utgitt spesialnummer i 2000, "01, "02, "03 og kanskje det er noen igjen av disse hos medlemsservice http://www.mjf.no/index.asp?s=7&id=65 .. selv om det ikke står noe konkret om det der .. |
|
Bjørn Egil
|
|
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
|
Får du ikke tak i de spaesialnr. så ta kontakt. Jeg tror jeg kan fikse det!
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |